Mår äntligen lite bättre...

Ja, jag börjar äntligen må lite bättre.
Var helt död igår, låg mest och grät i soffan och mådde allmänt skit.
Vaknade imorse med extrem huvudvärk, tog två alvedon och ½ liter vatten. Sen vart jag piggare, har dock fruktansvärt ont i halsen fortfarande och är hängig. Men jag står upp iaf :)

Ska göra ett försök till att trimma min hund idag, är ju inte min starka sida, men å andra sidan så är det ingen utställning på gång heller.
Har inte träffat min häst sen i söndags :( Längtar efter henne faktiskt, men jag har fantasktiska tjejer i stallet som hjälpt mig med henne, hon har både blivit riden och fått mockat =)

Nu ska jag trimma Kompiz sen måste jag ta mig till tempo och köpa kattmat...

Kommentarer
Postat av: Frun

Vad "gammaldags" det låter med Tempo ... =)

2008-01-23 @ 12:39:45
Postat av: Suzanne

Skönt att höra att du mår bättre idag gumman!!
Jättefint gjort av Maria att köpa en "hälsokasse" åt dig häromdagen =)
Kram

2008-01-23 @ 13:29:16
URL: http://www.snuzen,blogg.se
Postat av: Soffie

Fin blogg du har.
Hoppas du piggnar till snabbt.

2008-01-23 @ 19:01:45
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0