En dag med friskluft...

Ja, det blev precis så som jag skrev. Elin var mer än nöjd med att få rida så vi drog på oss kläderna och åkte till stallet :)
Elin red och jag tog en prommis med Kompiz tillsammans med dom, men alltså hallåååååå..... VART ÄR MIN KONDIS????
Jag flåsade som en fet gammal rökande gubbe efter bara tio minuter, kan jag skylla på att det var svinhalt och jag var påpälsad som en idiot?? Hur som helst så var det extremt skönt, Elin fick galoppera på där hon ville så kom jag och Kompiz något efter, haha!
Men vi har gjort det och det var superskönt!!!

image486 image487

Nu: Feber, ont i huden, ont i halsen, ont i skallen = Bada först sen sova!!

GONATT

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ser att våra hästar är lika klippt :-)

2008-01-20 @ 22:51:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria Östberg

Kanske därför du hade ålig kondis. För att du är sjukis!!

2008-01-21 @ 09:51:38
Postat av: Therese

Precis därför var det gumms =)
I love you!!

2008-01-22 @ 13:47:42
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0