Bloggar lite

Ja, jag vet att jag lider av bloggtorka men jag kastar väl in ett litet inlägg ändå.
Igår var jag på utflykt med Anna hela dagen, vi var först till kyrkogården och besökte "våra" gravar, tände ljus till min lilla Lucas och Annas farfar.
Sedan drog vi vidare upp till Kittelsberget och hade en liten utflykt, vi grillade korv och surrade skit om allt och alla ;)
Kvällen avslutade med middag på tandoori med Albin, Jenny, Henke, Maria och Emil. Supergod mat och underbart sällskap :) Tack för en härlig tisdagkväll!!
image507 image508

image509

Nu har jag varit hos Folly och ridit en sväng, en väldans pigg häst jag har =)
Måste sno ihop en lunch innan jag åker och jobbar, måste även in på hööks och köpa mig ett par ridstövlar, en sväng på granngården och köpa kraftfoder är också på dagens schema!

Grattis Maria till den vunna klockan, undra vad Mogge skall få när han fyller år nästa vecka ;)

Alla som har funderingar kring varför jag har sånt stort hästintresse så kan jag länka till en helt fantastisk dokumentär jag såg häromdagen... OUTSIDERS.... Jisses, var det någon som såg det? Perverst och äckligt tycker jag! Men det kanske bara är jag som är tråkig??

Ha en fin dag mina vänner......

Kommentarer
Postat av: mARIA

DRACK NI ÖL Å SKUMPA??

2008-01-30 @ 12:53:35
Postat av: Anna S

Tack för en mysig dag på kittelsberget igår. Alice var dödstrött hela kvällen å natten sen. Jag såg lite av Outsiders. Fy fan hur knäpp får man va? Kanske nåt vi ska börja med? haha

2008-01-30 @ 13:27:32
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Men vad avis jag blir... Här händer då aldrig nå kul å ska man göra nåt så krånglar det ju alltid med jobb krockar...Bläääää....

2008-01-30 @ 14:27:24
Postat av: ErikaÖ

Är det säkert att det inte är ponnycharader ni leker??

2008-01-30 @ 16:18:25
URL: http://erikaostberg.se
Postat av: Fru Kinky=)

Ja du, dessa Ponygirls- Jag kan inte låta bli att vara så där jobbigt fördomsfri och tillåtande... jag tycker det känns rätt oskyldigt och oprovocerande... men å andra sidan så skulle nog Persan få tjata ett bra tag innan han skulle få sig en ridtur & jag skulle vägra ha cowboysadel(pust)=P

2008-01-30 @ 18:58:30
Postat av: Lotta W

Vilken mysig dag! Fasen jag hade velat se Outsiders, alla pratar om det :-) Vissa människor kan inte vara riktigt friska.

2008-01-30 @ 23:25:03
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Fia

Å va gott det såg ut med skumpa och cigg:-)

Haha, ja outsiders, vad säger man.. Dom skrattade åt dom som gillar tidelag och dementerade att det inte har någon likhet.. men min lilla hjärna säger att skillnaden mellan att tända på djur och att tända på att låtsas vara ett djur inte är särskillt stor. Men hey that´s just me! :-D

2008-01-31 @ 09:20:27
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Therese

Lotta: http://kanal5.se/web/guest/program?p_p_action=0&p_p_id=K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_F1jo&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_F1jo_struts_action=%2Fk5journal%2Fview&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_F1jo_articleId=373823&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_F1jo_groupId=1701&_K5JOURNAL_VIEWER_INSTANCE_F1jo_version=1.0

2008-01-31 @ 09:23:14
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0