Äntligen

Efter nio månaders väntan (en hel jäkla graviditet) så kom Martin till stallet idag och fixade Follys tänder (alltså, han fixade hennes MUN och inte MUS som jag skrev i tidigare inlägg).
Det var verkligen på tiden, dom var inte vackra. Men nu är som snygga och plånboken min är tom :(
Alla hästar i stallet visade sig ha fula gaddar så samtliga är tillfixade :)
Jag trodde serriöst att veterinären tog död på Folly när han sederade henne. Hon fick ryckningar i hela kroppen och jag tänkte "Grattis, nu tog han död på henne oxå" Men hon har överlevt, men det är ju inte helt utan anledning som man lider av tandläkarskräck för så som dom raspar och fräser upplever jag att min tandläkare gör på mig, haha!

Måste nog åka och kolla till henne en gång till ikväll innan jag kan somna gott =)

Nu kokar jag ihop en korvstroganoff till middag, smarrigt.
Jag fryser som en idiot idag, undra om jag håller på att bli sjuk... Var likadant igårkväll :(
Äsch, känner man inte efter så noga så brukar det gå bra!!

Ha en trevlig kväll allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Får man fråga hur mycket tandläkarn tar? Skulle behövas raspas i mitt stall oxå. Kram

2008-01-16 @ 16:23:43
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Therese

Sofie: för en vanlig raspning så tror jag att det kostade 600 kr tyckte jag att jag hörde. Inte så farligt! Men det gäller att ni får ihop en dags jobb åt han om han ska till stöde =)

2008-01-16 @ 16:48:41
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Sofie

Ok =)

2008-01-16 @ 18:26:19
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Titti

Mamma hade t.o.m negativen fr Haléns kvar... Huuu...Jag ryser...Hon hittade dock inte katalogen ;)

2008-01-16 @ 19:21:40
Postat av: Frun

Tur det är segt virke i pållarna våra för dom får ju som sagt utstå en hel del ibland...

2008-01-16 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0