Äntligen helg...

Så tänker nog de flesta, men för mig innbär helgen JOBB....
Men det har varit en lugn start på dagen. Har kollat på en film, Gone baby gone. Riktigt bra faktiskt, den rekomenderar jag :)

Igår red jag ut med bruttorna i stallet (vilse som vanligt) sen åkte jag hem för ett snabbt ombyte till lite mer civiliserade kläder. Åkte till Gunnsan och fixade det sista med min bil innan besiktningen på måndag... TACK GUNNAR FÖR ALL HJÄLP!!

Sedan hade jag sån extrem tur att Elin ringde och undrade om hon fick ha Kompiz i helgen... SJÄLVKLART blev svaret ;) Åkte och lämnade honom och drog sen vidare till Coop i Nacksta och tänkte storhandla mat. Kom därifrån med en kasse. Jag avskyr när dom får för sig att bygga om butiker hit o dit, hittade ingenting och blev sur och åkte hem, moget va :)
Då ringer min fräna vän Anna och undrar om vi ska dra på travet, sagt och gjort. Spelade efter kunskap en hel kväll, förlorade pengar. Bytte taktik och spelade på söta hästar, då kom vinsten in :)

Nu ska jag jobba på en stund till =)

See you!!


Kommentarer
Postat av: Elli

Hoppas helgen varit bra trots jobb. :)

2008-01-27 @ 11:45:20
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Frun

Kul taktik! Den måste jag prova=)

2008-01-27 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0