2008

Nytt år med nya förutsättningar.... I love it!!

Kvällen igår var riktigt lugn, var barnvakt hos Maria.
Käkade gott, drack lite vin, badade i utespa´t och sköt raketer... Inte direkt så att Emmie hoppade av glädje över dom så vi la ner rätt snabbt!
Kompiz var jätteduktig trots att det smälldes överdrivet mycket runt om i området.

Idag har jag inte gjort någonting alls, sov ut idag, ända till klockan elva *sköööönt*  =)
Nu funderar jag på om jag ska dra till stallet och mocka undan, eller så åker jag och storhandlar mat... Beslutsångest *haha*
Men det blir nog stallet skulle jag tro, har ju snart frivecka och då har jag all tid i världen att åka och handla.
Sen hoppas jag att jag får lite främmande ikväll av Anna-Lena, skulle ju vara bra trevligt :)

Hoppas att er kväll igår var trevlig....

Just ja....
Jag har två gratulationer som jag missat i min blogg *förlåt*

GRATTIS MARIA PÅ DIN 25-ÅRSDAG HURRA HURRA HURRA!!!

GRATTIS INGER TILL GETZ (hästköp), HOPPAS NI KOMMER TRIVAS BRA IHOP!!!



Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för barnvakten till Emilia! Hon sov ända till halv 9 så ni hade nog väldigt skoj hihi.Men hunden glömde pälsen haha. Kram

2008-01-01 @ 16:08:21
Postat av: Titti

Hej! Hoppas ni hade mysigt igår nudå!! Här var det lugna gatan ;) Sååå skönt! Fast d blev rulle i stallet på 12slaget...Otippat... Kraaam!

2008-01-01 @ 17:33:24
Postat av: Mia

Så du har frivecka... Inga undanflykter nu... Kom och hälsa på mig och Lucas... Jag har massor med skvaller att berätta.. Men bara om du kommer hit...

2008-01-01 @ 20:18:12
Postat av: Erika

Hej! Jag brukar läsa din blogg men ger mig inte så ofta till känna... Som så många andra.. ;-) Men nu kikar jag in och önskar god fortsättning!

2008-01-01 @ 20:59:55
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0