Utbildning och kurser...

Ja som ni kanske vet så var jag på pissdåligt humör igår, det höll liksom i sig ända tills imorse...
En ny dag med nya möjligheter :)
Idag har jag varit på utbildning, i något som jag redan jobbat med sedan 1999. Vilket innbär rätt bortkastad tid. Fick hjälpa och lära de andra deltagarna istället, och det var väl inte det som var tanken med utbildningen. Tänk att det ska ta (utan överdrift) 45 minuter för 18 personer att få igång sina datorer... Fast är man inte datorvan så är man väl inte *suck*
Well well, nu är jag hemma iallafall :)

Anna (frun) skrev ett roligt inlägg igår om att jag inte anmält mig till kursen "gräv din egen grav", haha. Första skrattet jag fick den dagen :)
Men så kom jag på under kvällen att jag skulle lätt kunna hålla en kurs i "Konsten att göra din omgivning deprimerad"
Säg till om du vill gå. Kursen är gratis och jag bjuder på fika :)

Har fått lite klagomål på Follys feminina sida oxå...
image514  <--- ALLTID SUR PÅ KORT

Måste handla hem lite mera saker till henne, lite mera glamour och blingbling liksom :)
Vad tror ni om detta??
image515image516 image517image518image519

Tror ni kanske att allt detta kan bli lite för mycket *haha*??
Hon blir ju lite glamourös iallafall!!!
Tycker serriöst att vintertäcket är supersnyggt :)
Flugluvan är bisarr, täcket med glitter är så lite mig det kan bli och ett scahbrak med glitterstenar på kan ju vara sött men ack så opraktiskt!!

Nu ska jag åka till FollyDolly, sen ska jag ta tag i resten av dagen!

Ha de bäst friends!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker där är skönt att alla inte är så jäkla glada och lyckliga hela tiden:-) Klart man måste ha mindre roliga och depp dagar! :-)

2008-02-06 @ 15:28:54
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Mia

Stackars Folly... Men hon skulle vara ganska söt...

2008-02-06 @ 16:37:48
Postat av: Elli

Ja, man får försöka se de positiva sakerna :) Hoppas du haft en bättre dag idag :)

2008-02-06 @ 20:29:10
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Frun

Skulle anmält mig direkt om kursen varit svindyr och utan förplägnad!Det kallar jag deprimerande=P

2008-02-06 @ 21:49:51
Postat av: Titti

Oj vad rosa... Tja,smaken är som baken ;) Kram på´re!

2008-02-07 @ 09:21:36
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag håller med dig, vinter täcket var snyggt! Speciellt på en mörk häst :-) Kram på dig tjejen

2008-02-07 @ 11:33:22
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Titti

Jag har nackspärr....Aaaaaj....

2008-02-07 @ 18:46:01
Postat av: Anna S

Jag tycker att Folly skulle bli sååå söt i lite bling bling. Å du borde ha en ridutstyrsel i rosa. haha

2008-02-08 @ 20:58:09
Postat av: Titti

En tackar för kaffe å sällskap igår....Kraaaaaam!

2008-02-09 @ 07:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0