Up and down

Ibland är man på ett helt underbart humör och ibland är man på ett mycket sämre humör.
Upp som en sol ner som en pannkaka *haha*
Äsch, hur som helst så är jag på förbannat dåligt humör nu. Tycker att alla i hela världen är otacksamma...
Har iaf gjort middag idag (hurra för mig), kyckling och potatisgratäng.
SJÄLVÖMKAN heter det visst, det enda som kan bota detta nu är att baka.
Japp, jag ska baka en stor fet toscakaka som jag sen kan trycka i mig snabbt och gärna i smyg!
Så botar man självömkan mina vänner =)

Har ridit med Jenny och Helena idag, det var iaf najs :)
Follys nya vintertäcke är bara trasor... Hängde på henne ett gammalt imorse (kl 8), när jag kom för att rida (kl 13) så var det oxå sönderbitet :-( Blir faktiskt rätt ledsen och irriterad...

Men gud vilken jävulskt ointressant blogg *suckar och stönar högt som fan*

Hej då med er!!

image511
Känner mig så här idag oxå...

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, vilka är otacksamma? kram

2008-02-03 @ 20:04:50
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Inte du Maria :)

2008-02-03 @ 21:09:43
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Tärnhövve

Uäää, jag får jättedåligt samvete, för jag misstänker att min elaka häst är inblandad... :(

2008-02-03 @ 22:56:43
Postat av: Anna S

Efter regn kommer solsken. Tråkigt med Follys täcken. Du vet att du kan ta igen täcket som vi lånat när du vill. Vi använder det inte ens. kram

2008-02-04 @ 00:45:10
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Men vad står på vännen??

2008-02-04 @ 08:05:02
Postat av: Therese

Tärnhuvve: Det är väl inte ditt fel heller :) Jag gjorde klart för Jenny att stallägaren skall stå för det ;) Haha, Det löser sig!!!
Titti: Idag är jag på bättre humör :)

2008-02-04 @ 10:19:01
Postat av: Frun

Ja du, dom små ligisterna bryr sig dessvärre inte om att va´ rädda om nya fina saker...
Slafsa i sig nå´sötsaker kan lösa det mesta ;)

2008-02-04 @ 12:20:25
Postat av: Sofie

Ett av mina (Collis) vintertäcken gick sönder häromdagen oxå, inte det billigaste att bara köpa nytt liksom...Hoppas det löser sig! Kram

2008-02-06 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0