Solen skiner...

Längtar efter våren, speciellt såna här dagar när solen gassar och det blir så skönt när man sitter i lä mot en husvägg och solar :)

Idag har jag varit i stallet bra länge och myst på. Först så fick jag ett ryck och mockade undan alla boxar, sen longerade jag Folly i paddocken en stund. Hon rör sig bättre och bättre i traven, men hon behöver lång tid för att slappna av ordentligt.
Mia.... Folly hälsade att hon ville tömköras ;)

Nu kommer snart Emmie hit en stund, Maria ska få åka och handla med bara ett barn idag... Vilken vardagslyx va *haha*

Och ikväll kommer Elin hit *myyyyys*.
Det lär väl bli Let´s dance och gosaker i soffan!

image527
Folly vilar i solskenet :)

image528
Coolaste Emilia!!!

Hoppas ni får en härlig fredagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Titti

Julia spelar första matchen kl 14.00 i Matfors sporthall,så nu vet du det ;) Kramelikram!

2008-02-15 @ 15:23:59
Postat av: Mia

Självklart!! Jag har det lite körit nu men efter vecka 11 har det lugnat ner sig... Då kommer jag och jobbar folly lite... :-) Sen vill hon inte se mig på ett tag igen..:-)

2008-02-16 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0