Rubrik rubrik...

Jag tar väl och slänger in ett litet inlägg då :)
Igår var jag ledig från jobbet, grejade med Follan sedan drog jag in till stan. Lämnade in min telefon på service (k*ktelefon), åkte sen vidare upp till Mia och var hundvakt till hennes valp under tiden hon var på begravning. Det gick jättebra, Kompiz skötte sig utan anmärkning =)
Igårkväll fick vi finbesök av Anna o Crille, vi kollade på Let´s dance och surrade skit :)
Idag har jag invigt mina nya ridstövlar, vilket stöd... Underbara =)
Red till klubben och jobbade markarbete, kallt som satan ute idag (blåst+snö=kallt).
Nu ska jag slappa, har varit och handlat så att jag kan göra lite semlor tills ikväll :)

Ha en kanontrevlig lördagkväll

Jag vill ha filmtips tack!!!

Kommentarer
Postat av: Erikaö

Önskar jag hade några filmtips. Nåt som funkar är ju alltid någon gammal klasiker: "Borta med vinden".

2008-02-02 @ 17:43:32
Postat av: Titti

"Life as a house"
"Butterfly on a wheel"
"We own the night" "Perfume-the story of a murderer"

Den första filmen grät jag floder när jag såg... Å den andra var skitspännande! Kramelikram!

2008-02-02 @ 18:17:30
Postat av: Titti

Dreamer finns det en rulle som heter åxå... Hästfilm ;) Kurt Russel å Dakota Fanning.

2008-02-02 @ 18:21:50
Postat av: Maria

Kontrar med Dirty dancing ;-)

2008-02-02 @ 23:29:42
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0