Pigg och kry =)

From idag SKA jag ha en positiv blogg, inte ett surt ord ska komma ;)
Undra hur länge man kan hålla det löftet *hahaha*

image522


Hur som helst så åkte jag in på en utbildning imorse som alla på jobbet skulle gå, men den visade sig vara inställd men vi fick skriva upp tiden ändå eftersom chefen missat att informera oss. Detta innebär nu att jag sitter och bloggar med 280 kronor i timmen fram till 12.30 :)
Funderade ettt litet tag vad jag ska göra med alla pengar *ironisk*, startade bilen och drog ut till hööks, köpte en fin grimma till Folly (i rosa såklart) och lite annat nödvändigt småkrafs (ANTIBIT till täckena bla).

Jag har även hunnit vara hem till Maria och hälsat på men där vart jag inte länge efersom Maria var på väg till sjukan för att hämta hem Mogge :) Hann iallafall pussa på Emmie lite!!

Nu ska jag käka lunch och sen dra till stallet, rida en sväng. Det är ju värsta vårvädret och solbrillorna är framplockade.

Ikväll ska jag med brudarna i stallet till Bergsåker, Maria ska dra en monté-repa på Malte och det vill jag inte missa ;)

image523

Dagens lunch: Potatisgratäng, kycklingspett och tjälknöl med tzatziki :-)

KRAM PÅ ER ALLA!!! 

Kommentarer
Postat av: Titti

Men åååååååh vad det låter gott.... Fixar du en doggybag åt mej ;) Här är det åxå vårfint. Very najs i solskenet :) Kramelikram!!

2008-02-11 @ 13:04:20
Postat av: Frun

Det låter verkligen kul det där med monte´!
Kör du verkligen med rosa till Follan?=)

2008-02-11 @ 13:33:13
Postat av: Therese

Titti: SLUT på mat ;)
Anna: Nej jag gör ju inte det, hon har bara en rosa sak och det är grimman :)

2008-02-11 @ 14:15:45
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhhhh....Men GOTT lät det!!! Definitivt godare än köttbullar å pärer som ligger i min matlåda... Kramen!!

2008-02-11 @ 18:50:23
Postat av: Lotta W

Man blir verkligen på bättre humör av det här vädret! Det var länge sen man fick njuta så här av solen. Tänk om den riktiga värmen kunde komma också.

2008-02-12 @ 15:36:52
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0