Hmmmm.......

Igår fick jag med mig Maria ut på en härlig ridtur, det var underbart :)
Jag lånade Malte och Maria fick ta Folly, något fessig i början men tinade snabbt upp och tyckte det gick för sakta, haha. Bra gjort Maria, nu vill jag ha med dig mer!!!

Idag har jag longerat Folly, men det är lite klurigt för hon vill bara komma in mot mitten. Volten blir lite mindre o mindre för varje varv :(

Skitigt som f*n är det här hemma oxå....
Tvätt överallt, i alla rum i alla hörn. Hundhår ovanpå och under det :(

Nä, nu ska jag ta och åka in till stan en sväng. Ska till en polare o fika sen på travet och kolla på en tredje polare som ska rida monté :)

Vet ni om att det är storm ute????

Hej svejs på er

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en underbar tur!!! Det var UNDERBART!!!

2008-02-25 @ 19:57:48
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Fin blogg du har, här kommer jag vara fler ggr:)härligt det låter med ridturer och hästmys, sånt saknar man!Hoppas du har det bra!

2008-02-26 @ 09:02:09
URL: http://hannasmexx.blogg,se
Postat av: Titti

Mors mors! Läget under kontroll?? Här har man nyss kommit hem...Är sååå less just nu...Vart har miljonvinsten tagit vägen?? Skulle inte sitta fel just nu....

2008-02-26 @ 09:13:26
Postat av: Frun

Coolt att du bara konstaterar att det är skitit hemma! =P

2008-02-26 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0