Hejsan hoppsan!

Ja, då har man överlevt en magsjuka (trodde jag inte natten mot igår).
Åt ingenting alls igår, drack avslagen cola och fick till slut i mig några msk nyponsoppa.
Käkade inget idag heller med rädsla för hur magen skulle reagera, men jag har mått bra iaf!
Red ut med Elin på en 2-timmars tur, det gick verkligen över förväntan.
Efter ridningen så var jag hungrigare än alla hästar i stallet så vi åkte hem och plockade upp sambon för en vidare färd mot..... pizzerian..... Vad kan eg vara mer olämpligt än en pizza?? Men än så länge stannar den kvar ;)

Ohhh nu har jag precis tillverkat en BAJSBLOGG, jag vet att Anna S älskar att läsa om andras "utgifter", hahaha!
image520      image521



Nu ska jag kolla på En annan del av köping....

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna S

Va bra att du är frisk igen. Ja jag är väldigt intresserad av just det ämnet...not. hahaha kram

2008-02-10 @ 20:00:52
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Maria

Men maten jag skickade då?? ÅT DU INTE DEN?

2008-02-10 @ 20:18:43
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Maria: Jooo, jag har ätit kycklingspett, lite potatisgratäng, tjälknöl och räkor :) I´m back *haha*

2008-02-10 @ 21:01:20
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Skönt att höra att du mår bra igen!!! Magsjuka måste va det värsta man kan få... Inte ett dugg avundsjuk så jag hoppas jag klarar mig ;)

2008-02-11 @ 08:02:22
Postat av: Frun

Det var vågat att gå direkt på en pizza, ingen mjukstart där inte=)

2008-02-11 @ 13:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0