En negativ blogg...

Jag har en otroligt negativ blogg har jag kommit fram till...
Och fruktansvärt ointressant oxå för den delen, men det är ju erat eget val att läsa eller inte ;)
Det är sällan jag skriver någonting positivt och sprudlande glatt, men jag kanske bara är så som person?!

Hur som helst så är jag inte på världens bästa humör idag heller, fick en jävligt taskig start på dagen och det lär väl hänga i sig resten av dagen (bläääää)...

Idag är det iallafall fettisdagen och det innebär att man skall äta SEMLA... Skit i att det är fett och onyttigt, idag är det tillåtet att synda tycker jag!

Igår anmälde jag mig till en kurs. Jag skall lära mig att sy mitt eget kombiträns i läder *haha* Har inte alltför stor koll på kombiträns, men det kan väl vara kul att ha nåt att göra!

Nu ska jag ta och hitta på något kul.... Maria ligger med magsjuka så henne kan jag inte hälsa på heller :(
Nej, det blir nog till att åka till Folly, hon uppskattar alltid att jag kommer (eller är det morötterna hon vill åt?)

Ha en bra dag, för det hoppas jag att min ska kunna bli!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Å vem är nånsin sprudlande glad hela tiden??? Vill du ha ngn att hälsa på så kan du alltid stöka dig hit ;) Morötterna kan du ta med dej hahaha. nä gumman,STÅ PÅ DIG!!!!! VI bryr oss iallafall jättemycket om dig ska du veta!!!! KRAAAAAAAAM!

2008-02-05 @ 12:21:46
Postat av: Maria

Jag är oxå lite av en negativ person för tillfället. För lite sömn, magsjuka, allt för pigga barn på omänskliga tideroch ensamstående - gör mig negativ.
Och semla hade jag mer än gärna ätit idag. Men det är förgäves tyvärr.

2008-02-05 @ 12:49:30
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Frun

Jag gillar din blogg så klart och du har ju så lustiga idéer du... "sy ditt eget kombiträns"!
Att du valde just den och inte tex "gräv din egen grav" ,eller nåt annat trist, tycker i alla fall jag visar att du inte är ett dugg negativ som person=P

2008-02-05 @ 13:06:46
Postat av: Therese

Frun: Hahaha, äntligen fick jag ur mig dagens första skratt :) Ska kolla om det finns några såna kurser ;)

2008-02-05 @ 13:16:09
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Elli

Klart att det är tillåtet att synda när det är fettisdag ;) Å jag tror förresten inte att det finns någon som är positiv jämt (kanske utåt sett som en fasad eller liknande men inte positiv inuti jämt). Här har du en till som är inne i en neggoperiod..

2008-02-06 @ 00:17:09
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag gillar din blogg skarpt! Fortsätt att vara dig själv och skriv som du känner, jag vill inte läsa nån "tillgjord" blogg ;-) Kramar från mig

2008-02-06 @ 09:43:19
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna S

Hahaha säg till när du har anmölt dej till "gräv din egen grav" kursen.

2008-02-06 @ 11:21:54
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0