En härlig dag =)

Imorse kom Erika och Hanna hit. Vi fikade lite sedan drog vi vidare till Folly.
Hanna skulle få rida idag :)
Det gick jättebra, även om det var halt på planen och Folly blev spänd och stel :)
Erika hoppade oxå upp och visade hur det ska gå till. Folly kände nog bara att det satt en vuxen på ryggen och satte snabbt av i en galopp, hon brydde sig INTE om att Erika inte suttit på en häst på 10-11 år *haha*
Men det gick ju lysande =)

Sen hakade jag på Erika, pappa, Hanna o Wille till birsta för att äta. När dom åkt hem så spenderade jag pengar på Ikea, de sedvanliga värmeljusen, lite nya glödlampor och en fönsterlampa till köket blev det =)

Nu har jag ätit en pizza och njutit av en ren o fin lgh...

Abbe är bortrest, någon kick-off till fjälls.

En fråga bara som ni kanske kan förklara för mig:
Jag har satt lösen på min blogg, det är 23 st som fått det men ändå så har jag 122 sidvisningar idag och 63 unika besökare.... HUR FUNKAR DET?????

Kommentarer
Postat av: Frun

Gör vi inget annat än går in och ut på din sida?=)

2008-02-27 @ 21:57:06
Postat av: Therese

Ni är så välkomna så :)

2008-02-27 @ 22:12:25
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Fia

Haha, jag springer här flera gånger om dagen ibland:-) Bloggberonde tror jag att det kallas:-D

2008-02-28 @ 12:22:55
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0