En bra dag även idag =)

Nu har det varit två bra dagar i sträck *peppar peppar*
Igår em fick jag fin besök av Maria och barnen, vi satt ute i solen och myste... Vilket väder det har varit :)
På kvällen så drog jag in till travet med Jenny och Maria. Maria red monté på Malte, gick superbra. Vilka pengar dom ska dra in när de kommer till start (känn pressen Maria) ;)
Idag så har jag varit på travet igen med Maria o Jenny. Malte kördes på banan och han kommer nog att bli travhäst ändå. Lunchade och hade trevligt med tjejerna. Hann även med att planera in nästa party!!
Ikväll har jag ridit Folly på lektion, gick hur bra som helst. Tandläkaren och bettbytet har gjort min häst så himla mjuk, följsam och lyhörd. Skänkelvikningarna satt i både trav och skritt och i skritt lyckades vi även med både fram och bakdelsvändningar nu. Vilken skillnad det är *i´m happy*
Mycket sitter väl även hos mig, att jag har utvecklats en hel del som ryttare.
Nu har jag dragit ut lite enklare ritningar till Abbe på lite cavaletti som han måste bygga åt oss :-)
Nu har jag legat i soffan och kollat på Carolina Gynning, hon är så himla rolig!!!

Imorrn är det jobb igen, men det ska väl gå att genomlida det dygnet också.

Ha det så bra mina vänner och kram på er!!

image525
Detta ska väl han klara av att bygga åt oss, eller?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det ska väl han allt klar av hihi. Inte direkt en svår konstruktion heller ;-)

2008-02-13 @ 09:53:24
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Guu vad mycket skoj ni verkar ha i ert stall...Jag får nog bygga till å hyra ut ja me´ ;) Kramar!

2008-02-13 @ 15:36:10
Postat av: Anna S

Jaa såna där måste han ju kunna bygga till er =)

2008-02-13 @ 19:18:32
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0