Elin 15 år

Idag fyller Elin 15 år!!
HIPP HURRA FÖR DIG GUMMAN!!!
Har varit där och käkat mammas smörgåstårta (typ världens godaste) och överlämnat lite paket.
Hon fick en top, ett par smårutiga shorts, blommor och 2 inramade foton på Midas av mig och Abbe.

Idag har jag varit hos Folly (som vanligt). Började mocka ur hagen, fattar inte att det kan bli så mycket skit i hagen, jag menar... boxen är ju full varje morgon oxå. Knepigt värre ;)
Emilia, Tildis och Maria kom och gjorde mig sällskap. Emmie matade på hästarna med bananer och morötter. Klappade och myste med Folly. Hon blir modigare för varje gång. Bara Maria och Mogge drar till Tallin snart så ska ni se att ungen rider när dom kommer hem igen :)
Sen hem och koka kaffe. Anna, Alice, Maria och barnen kom förbi. Vi satt ute i den helt underbara solen och fikade medans hundarna lekte och Emilia sprang omkring och spexade!

Nu sitter jag och slappar i soffan och tittar på let´s dance. Har inte hängt med så jag vet inte vem jag vill ha ut, men jag säger Mi Ridell ändå =)

Har grym huvudvärk och har känt mig yr hela dagen, jättekonstigt. Trodde jag skulle svimma inne på ikea så vi fick gå och fika lite och då blev det bättre.
Kan erkänna att jag åt middag igår kl 16.30 och sen fikade jag idag kl 16.00. Alltså 23,5 timmar med INGENTING i magen förutom kaffe. Då menar jag verkligen ingenting. Fy fan, jag måste skärpa till mig. Jag kommer att bli sjuk om jag fortsätter så här....

Nu ska jag slappa ännu mera =)

Kram och godnatt

image533

Kommentarer
Postat av: Maria

Men va faaaaaan!! ÄT människa! Ta en kopp nyponsoppa, en tallrik fil eller nåt annat snabbt å enkelt om inte annat. Kroppen din går ju av snart om du fortsätter såhär! Eller vi säger såhär . Om jag får höra att du gör så en gång till så tänker jag komma varje dag och tvinga i dig fika = 2 barn + mig + hunden som håller igång hemma hos dig VARJE MORGON. Låter det lockande?? Trodde väl inte det va hahaha. Ät nu. Puss

2008-02-22 @ 22:16:22
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: brorsan

hoppas jag får nå paket (A) elr blire bara kramar denna gång? hoppas de blir ett stort paket med kondomer, kan behövas vid min ålder syrran !! :)

2008-02-25 @ 16:04:56
Postat av: Therese

Bror: Det blir bara kramar och pussar ;) Haha, närå, du ska nog kunna få paket du med, men INGA kådisar, det är du för liten för :-)

2008-02-25 @ 16:16:03
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0