Äntligen!!!

Nu har jag satt lösen på min blogg och det känns så skönt =)
Ska bli intressant att se hur många "unika" besökare man kommer ha hädanefter.
Nu kan jag skriva vad jag vill om vem jag vill ;)

Idag har jag varit hos pappa hela dagen och hälsat på min syster och hennes goa ungar från Karlstad, en härlig dag med smarrig thaimat. Tack pappa :)

När jag kom hem så snabbade vi oss in på stan och handlade paket till min 16-åriga bror. Venuella kom hans paket ifrån ;) Lite roliga kådisar med smak o färg och lite roliga former, sen en stressboll formad som ett stort bröst =) Han fick även ett kuvert med pengar till de kläder han hade önskat sig =)
Grabben fyller ju trots allt 16 år och han skämtade med mig och sa att han kanske behövde kondomer snart *haha*
Proppfylld med tårta och andra gosaker är jag nu och mår faktiskt riktigt illa :(

Nu ska jag försöka röja upp i vårt hem, det ser ju som sagt förjävligt ut här hemma....
Tror att Abbe fått feber el nåt, för han har startat två tvättmaskiner utan att jag behövde skrika ut en arbetsorder åt honom. Mycket märkligt, för det har aldrig tidigare hänt!!

Ska även försöka få ut lite filmer från igår och idag på bloggen!

Ha en underbar kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Va skönt att ha lösen på bloggen! Blev bror glad över presenterna då? hihi kram

2008-02-26 @ 21:38:24
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Suzanne

Haha, gud så roligt med kådisar i present!!
Sist jag gav det var till en kompis när hon fyllde 15 o blev byxmyndig. Minns att jag tyckte det var sååå pinsamt att köpa dom, jag var 14 då =) HUR reagerade han när han öppnade den presenten??

Kram

2008-02-26 @ 23:34:41
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad tusan är det med din karl då???!!!Hoppas det är smittsamt=)

2008-02-27 @ 06:33:52
Postat av: Elli

Vilken rolig present :) Hoppas att han blev glad över den :)

2008-02-27 @ 16:44:54
URL: http://snigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0