Godmorgon töväder

Morrn morrn!

Vad trist det är att somna till världens jäkla snöfall och vakna till att allt bara töar bort :(

Nu sja jag dricka upp mitt te sen är det dags att sladda sig bort till alnö för ett APT.
Är det någon som åkt över bron den senaste tiden förresten? Den ser ju inte klok ut... Det känns som om att man åker över till Alcatraz Island. Undrar just hur många liv den räddar??
Kanske jag skulle ta ett foto för er som INTE bor i sundsvall ;)

Näää, nu måste jag dra!!!

Ha en underbar dag

Ang namn på bebisen så har vi totaltorka.... Det finns inget namn alls som vi känner så där WOW för men vi får betydligt lättare om det blir en flicka iallafall!!
Kan man få alla era namnförslag tror ni??
Både Pojk och Flicknamn såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi hade tänkt David om det blev en kille men nu blev det ju en prinsessa. :-) Tjejnamn har jag inget förslag på nu... Vi var överens om Madelene på en gång så där behövdes det inte funderas mer...

Jag lovar att jag ska komma och våldsgästa dig nån dag... även om vi inte har punka...

2008-12-03 @ 09:15:55
Postat av: victoria

tjejnamn wirva (heter min dotter), Mira, Noomi,Ninni, Tyra



pojknamn Vilgot, Elton, Liam, Leo, Milton, Charles



jag kommer inte på fler just nu.

Kram kram !!

2008-12-03 @ 09:38:49
URL: http://viret.bloggagratis.se
Postat av: Dessi

Agnes o Lina

Melvin o Noel

2008-12-03 @ 10:12:16
Postat av: Anna S

Jag håller med om att bron ser fördjävlig ut. Men hoppas att den kan rädda fler liv. Jag återkommer med namnförslag ikväll. kram

2008-12-03 @ 10:21:11
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Maria Ö

Elias, Emil, Liam, Filip, Leo, Edvin, Rasmus, Alvin

Tyra, Ester, Engla, Elsa, Nova, Stella, Nora, Thea



Lite iallafall :-)

2008-12-03 @ 12:16:42
Postat av: Maria Ö

Å guuuud vad jag längtar!!!!!

2008-12-03 @ 12:18:01
Postat av: Frun

Jag gillar Ester & Konrad !!!

2008-12-03 @ 13:56:05
Postat av: Therese Värme

Skickar här lite namnförslag som jag tycker om!



Nova, Mira, Tyra, Stephanie & Cassandra.



Elias, Kevin, Melwin & Liam.



Kramar Therese & Amelia!!!!!!

2008-12-03 @ 14:57:51
Postat av: Sofie

Tjej: Signe, Tova-Lii, Teija, Ida

Kille: Texas, Teddy, Maximiliam(n?) (långt men fint)



Svårt det där med namn...vi har ju så olika smak allihop, men KUL att se vad andra tycker :-)



Du kan väl välja ut dina 2 favoriter av dom förslag som kommit in nu? Skulle vara super kul att se vilka du tycker om!! :)



Kram

2008-12-03 @ 17:01:30
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Bodil

Vi har också problem med namn men det brukar ju ordna sig tills de är födda. Man kanske trillar över nått bra! Men jag ör just nu inne på ett svensk klingande namn då de andra också har det! Kramizar

2008-12-03 @ 17:32:30
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: lisette

jag är ju lite svag för asanamnen dådå...



pojknamn: tor, balder, loke. ;) love, viggo, douglas.



flicknamn: linnea, tini, ayla, aviendha, lee

2008-12-03 @ 20:10:17
URL: http://lis1e.blogspot.com
Postat av: nikita

ja de är så svårt med namn!! ja å daniel kunde inte komma överrens om namn underhela tiden albin bodde i min mage, så tillslut blev det Albin eller vi hade inte riktigt bestämt det, var daniel som tyckte det, (vi kallade honom hallonet under graviditeten) men så mitt i mina värsta värkar frågade barnmorskan lite glatt

- Vad ska han heta då?

- Albin kanske

Lyckades jag klämma ur mig mitt i en värk.

Så precis då albin föddes så höll barnmorskan upp honom och sa något i stil med

- titta på lilla Albin

och sen var han bara Albin =)



Fast själv så tycker jag om namn som är ovanliga,

mycket är nog för att jag själv har ett väldigt ovanligt namn,

det är roligt att ingen annan heter som en själv.

Men om vi får en flicka nästa gång så ska hon heta Tintin, och då får daniel säga vad han vill..

för det har jag alltid sagt att om ja får en flicka så blir det en tintin, novalii tycker jag också är fint.



ojj vilken lång kommentar :P men det bjur ja på =)

2008-12-04 @ 10:07:58
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0