Svart tapet

Nu är tapeten vald till köket, den går åt det svarta hållet.
Men det blir två ljusa väggar runt om, den tredje väggen har ingen tapet, bara köksskåp och fönster!
Hoppas nu bara att vi hinner få klart innan jul =)
Tyckte själv att tapeten såg svindyr ut men döm om min förvåning när jag upptäcker att den bara kostade en tredjedel av vad jag förväntade mig :-)

Nu har jag slängt ihop en broccoligratäng som står i ugnen och potatisen kokar för fullt. Ska ta tag i dukningen och vräka i mig middag, hittills har jag levt på rullrån idag ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du ingen liten bild på tapeten? Var nyfiken nu, det lät skit snyggt! :-)

2008-12-01 @ 18:28:14
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Hej gumman!

Jag skulle oxå bli glad över bild på tapeten. Vi har sett ut en mörk tapet till vårat kök oxå, kanske är samma =)

Kram

2008-12-01 @ 19:21:33
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Frun

Billigt som ser flådigt ut låter perfekt, ut med bilden=)

2008-12-01 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0