SPA

Ikväll har jag varit på spa... eller inte ;)


Jag tappade upp ett hett bad och slängde i en stor badbomb.
Skönt var det iallafall, även om det inte ingick en vit fluffig morgonrock med tillhörande tofflor, aromaoljor och massör.
Nu är kroppen ren och mätt, eftersom jag tryckt i mig alldeles för mycket glass!

Har kollat på Svenska Hjältar-galan och gråtit lite, är väldigt känslosam när det gäller sånt där....

Nu ska jag förflytta kroppen till sängen och fortsätta att slappa framför tv´n där :)

Kommentarer
Postat av: Titti

Mårrn!! Du jobbar nu du ja...Not me!! I morgon :(

Har så ini h-e att göra hemma innan jul ju så hur ska man hinna?? Känner mig som den stressade kaninen i Alice i Underlandet ;) Meeeeen det reder sig! Hoppas du får en skön dag på jobbet idag! Själv ska vi till Birsta...Vete 17 hur det gått till,men fyyyy vad vi ränner där... Har man blitt shopoholic tror du?? Det ska inköpas ett nytt bett iallafall...Till Bumlan..TROR hon vill ha ett snällare bett än det hon har..Värt att testa?!?!?

Har åxå övertalat Johan om att till sommaren gör vi om i stallet..IDEL BOXAR!! Benda vill inte sova inne i spilta. Hon behöver en box har jag sagt ;) Och...YES....det gick hem!!

Nää,nu har jag inte tid med det här nå mer... Birsta is calling..... Kramar på dig!!

p.s: Nu har tävlingsdjävulen flugit i mig...Insåg att det var ganska kul,även om jag aldig vinner. Med lite TUR kanske man får en vinst till bebisen din ;)

2008-12-15 @ 08:53:35
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Titti

www.megagadgets.se/underwater-light-show.html

Här är det ultimata för ditt hemmaspa ;)

Jösses vad jag har kommenterat idag..Nu blir du säkert less på mig ;)

2008-12-15 @ 19:53:31
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Titti

www.megagadgets.se/colour-changing-led-shower-head.html



Eller denna??

Mäh...Vart 17 tog den andra mojängen vägen??????

2008-12-15 @ 19:55:12
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0