Söndag!

Är barnvakt till Marias troll idag, de ligger just nu och sover. En ute i vagnen och en i vår säng.
Men såklart somnade jag först under nattningen i sängen, haha!

Börjar tycka att det är ångestladdat med graviditeten oxå....
Närmar oss sakta den vecka jag förlorade Lucas i.
Inbillar mig att jag inte känner fosterrörelser och blir alldeles till mig när det kommer en liten spark.
Ja, jag tycker helt enkelt att det börjar bli jävligt svårt att glädjas åt magen, jag vet att det kan gå såå fel fort.
Men vad ska jag göra då? Jag kan ju inte gå på ultra varje vecka, jag kan inte åka in till BM för att lyssna på hjärtljud dagligen heller, och att bara försöka tänka positivt och njuta är tekniskt sett omöjligt.
Jag får helt enkelt ta dagen som den kommer....
99 dagar kvar!!!!
Ska iaf in till BM imorgon, ska oxå få en tid för gluosbelastning nu i januari.
Ska på ultra den 21:a januari + läkarsamtal, så jag har ju lite tider inbokade att se fram emot!

Några DUMMA och ointelligenta kommentarer och frågor som kommer från folk ska jag nu besvara, tänker inte nämna vilket pucko som säger vad...

1. Tror du Albin blir en bra pappa??
Svar: Nej, jag tror han kommer att skita fullständigt i sitt barn och bli en värdelös pappa. Självklart tror och vet jag att han kommer att bli en underbar pappa, annars skulle jag inte välja att bilda familj med han!

2. Du ställer väl inte till med samma sak som sist nu??
Svar: Nej, jag lovar att jag ska försöka låta bli det, bara för din skull!!

3. Vad tror du det blir för kön då? Eller förresten, du kanske är glad bara den lever?
Svar: Ehhhh, ja det skulle jag se som en extra trevlig liten bonus!

Är bara så allmänt trött på dumma kommentarer och frågor!

Nu vaknade Tilde så jag ska ta mig an henne!

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Ja jisses... Tänk om man fick säga "Hur skulle du vara om du inte hade din diagnos", "Mår du bra av att vara så fet som du är" osv... IDIOTER!!!

Tack för att du är med mina sessor idag :-D!!! Då vet jag att dom har det super ;-). Puss

2008-12-28 @ 14:41:02
Postat av: karoliina

men gud vilka kommentarer!!!!!! uuuh!!!!



men annars tez, kan du ju köpa en såndär mojjäng, jag vet inte vad det heter, men man kan iaf lyssna på hjärtljuden hemma! det kanske skulle få dig att må lite bättre..?

2008-12-28 @ 15:19:02
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: nikita

det är sjukt att det finns så idiotiska människor som skriver sånna där kommentarer :S

why lixom?

ja satt å läste gamla inlägg i min egen blogg igår å såg då en kommentar ja fick då ja var gravid

(vi kallade ju albin för hallonet hela min grav)

och kommentaren var : Ska erat barn heta hallon?

inte elakt kanske men ibland undrar man vart folk gör av hjärnan?

2008-12-28 @ 15:45:37
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Frun

Tack för svaren på mina frågor=P

2008-12-28 @ 16:10:44
Postat av: Josefine

Är det sant att folk säger sånt? De borde skämmas!

Puss på dig och magen, du gör rätt i att försöka tro på lillesyskonet och man förstår ju att du är orolig. Det känns nog bättre då ni passerat samma vecka. För det gör ni!!! Allt kommer gå bra gumman!

KRAM

2008-12-28 @ 17:39:59
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Mia

Kan bara instämma med ovanstående. Vilka IDIOTER! Jag hoppas och tror att allt kommer att gå bra för er denna gång men förstår att du är orolig.

KRAM

2008-12-28 @ 19:05:26
Postat av: Lotta

Att du ens orkar bry dig att svara... Jag kan bara hålla med föregående skribenter, vilket j-vla pucko!

99 dagar går fort ska du se, vips så är de slut och bebben tittar ut!

Kramar i massor!

2008-12-28 @ 19:28:41
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Titti

Hoppla....Klart det är ångestladdat inför vecka 30,säger sig självt kan jag tycka,bra att du pratar om det dock kan jag tycka!! Nyckeln till allt ;) Prata,prata,prata! Du vet att vi alla bryr oss om dig och du kan ringa när helst du vill,day or night!! Och du...Jag tror att Abbe blir en skitbra pappa ;) Tänk vad ungen ska få åka cross :) Kramar!!!

2008-12-28 @ 20:53:10
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Vore bra om bebben tittade ut före v 9 Jag kommer nämligen upp då, direkt från tjejvasan..Men det kanske inte går att beställa? God fortsättning.

2008-12-28 @ 22:37:40
Postat av: k

men gud vad elaka frågor!! så frågar man väl ändå inte!! precis som om det var ditt fel att det som hänt har hänt!! snacka om att folk inte har något samvete! jag hoppas så innerligt att allt går bra för er nu med er efterlängtade lilla bebis!! ha det super!

2008-12-28 @ 23:23:05
Postat av: Anonym

Har mitt försya besök på din blogg nu! Ja har väldigt svårt att fastna för bloggar, men ja tror jag gjorde det nu! gud vilken fin blogg!lycka till med allt! Kommer absolut återvända till din blogg!Föresten så känns som om det är en liten pojke du väntar. Kramen

2008-12-29 @ 00:34:38
URL: http://johannasssvarld.blogg.se/
Postat av: Anna S

Va bra att jag fick svar på alla frågor jag har undrat. Nä men skämt å sido, vilka jävulskt dumma frågor. Kram

2008-12-29 @ 12:05:16
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

Att folk inte tänker efter innan som ställer frågorna. Jag fattar inte!



99dagar går rätt fort! Det är de sista dagarna som är jobbigast. dom går väldigt lååååångsamt.

2008-12-29 @ 12:23:20
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej vad avis jag blir när jag hör att du haft lilla Emilia hos dig,

hon fattas mig på "mitt dagis"!

Snitsigare unge finns nog inte-hon har glimten i ögat den tjejen!

Tråkiga dumma kommentarer/frågor du fått,

skit i dom och försök njut av graviditeten även om det är svårt.

Lukas håller nog en vakande hand över sitt syskon,

och du ska se att det "går bra" denna gång.

Han är säkert jättestolt över att han ska bli storebrorsa:)





2008-12-29 @ 12:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0