Snart godnatt

Har badat och njutit med tända ljus.
Jag älskar att bada men är mindre förtjust i att ta en snabbdusch, vill ligga tills jag ser ut som ett russin i kroppen!
Åt två varma mackor till kvällsfika och skänkte bort min chipspåse till Albin, visst är väl det fruktansvärt generöst av mig? Han trodde att det berodde på att jag tyckte att dom smakade skit, men det gjorde jag inte.... Nä, jag var bara snäll helt enkelt ;)

En gigantisk räv har flyttat in på vår gård och den är oskygg också så snart har jag inga katter kvar heller.
Nu får de bara vara ute tills det börjar skymma, riskfritt för Kjell iofs för han vägrar ju att gå ut!
Kanske Alice kan komma hit och jaga bort den?
Eller gör rävar något mot en hund? Kanske slutar det som Micke och Molle med en förälskelse ;)
Alice har ju annonserat efter en ny kompis och detta kanske är vad de söker!!

Bebis är lika aktiv som den var innan jul och det är ju skönt.
Min barnmorska trodde att den hade hamnat i paltkoma av all julmat, haha!
Tusen tack för alla peppande kommentarer i tidigare inlägg, ni är underbara!

Nä, nu ska jag gotta ner mig i sängen.

Vill bara tipsa om en sida för oss västernorrlandsföräldrar....
NYFÖDDA I LÄNET
Gå in där och lägg in ditt barn även om det var länge sedan du födde :)
Lätt att söka fram sina vänner om den hålls uppdaterad!

Kram och God natt!

Ps. 36 röster och 53% på flicka hittills. Kanske får vi/ni veta den 21 januari?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har oxå ätit varmisar i kväll :)

2008-12-30 @ 00:08:41
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna S

Jaaa Alie kommer bort till dej och skrämmer iväg räven. Ska vi komma imorn då?

2008-12-30 @ 00:16:49
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Bodil

Ja vi vet vad det blir för "sort" på bebben men har inte sagt så mycket om det..ÄN! Jag går hos BM i fränsta. Och sen är Klaras kompis mamma BM så hon håller koll på oss... Hon kan ju inte låta bli =)



Kramiz och gonatt

2008-12-30 @ 00:28:19
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, genomsnittet är att de föds i v. 38, så så tidigt är det ju inte. Från v. 37 räknas man ju som fullgången. Så vi håller alla tummar och tår här att dom iaf väntar till v. 37 =)

Hur går det med din grav. då? Mår du bra eller har du mkt problem? Foglossningar eller så.

2008-12-30 @ 06:54:27
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Titti

Klart det är en grabb!!!!! Ang räven så kan jag låna ut Jason ;) Han äääälskar att jaga räv...och rådjur...Jaa,allt som springer... Han jagar då vår lokala räv med jämna mellanrum :) Kram på dig!!

2008-12-30 @ 08:06:48
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag älskar också att bada och det läääänge! Synd att det är så rackarns trångt med två stora och två små i ett vanligt badkar bara=)Men det går...

2008-12-30 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0