Sjukt kul igår...

Igår var det julbord med mina nya kollegor.
Vi var på södra berget och kikade på Wallmans julshow..... Fasen vad kul det var!
Underbara arbetskamrater som verkligen bjuder på sig själv, supersmarrig mat och helt fantastisk underhållning!


Efter showen så drog vi vidare till baren där vi dansade ett bra tag tills min trötta kropp sa ifrån och klockan 01.15 låg jag nerbäddad i min varma gosiga säng!

Vaknade av telefonen vid halv tio idag och kände mig bakis.... Kan man bli det av att lukta på rödvin och baileys?

Det var ingen större hit att köra bil upp till berget igår, snön vräkte ner och det gällde att ta fart och hoppas på att slippa möte i kurvorna, nedför gick det helt klart något lättare ;)

Snön fortsätter att vräka ner.... Kan hända att man får åka lite skoter denna vinter då :-)
Snart kan man kanske sätta igång med lite angling (läs fika för min del) och umgänge med trevliga vänner på en is...
Fru Norbäck: Detta ordnar du va?

Nu ska jag svida om och dra in till lampaffären i Matfors och beställa en ny kökslampa. De har sjukt snygga lampor och tar hem på beställning om man hittar någon snygg i deras kataloger =) Framför allt så har de bra priser, kan varmt rekomendera denna lilla butik om du vill förnya dina lampor!!
Ska även höra om mamma och Tilde vill luncha med mig nånstans.....

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Betty

Hej =)

Fin blogg du har, jag har kikat runt lite ;)



Jag beklagar verkligen det som du och din kära har fått uppleva, det är så himla orättvist, har svårt att finna rätt ord, men det ömmar i mitt hjärta för er och Lucas!



Jag önskar er massor av lycka och vill passa på att säga GRATTIS till den lille knodden i magen.

Allt kommer gå fint den här gången, storebror Lucas finns där som skyddsängel för sitt lillasyskon =)



Ha en skön Luciahelg! Mvh Betty

2008-12-12 @ 14:32:02
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Frun

Herregud vad här ska anglas framåt vårvintern(läs sitta i solen med en drink för min del)=)

2008-12-12 @ 18:49:46
Postat av: Sofie

Ja visst var det bra på södra?! Jag hade skit skoj när vi var där oxå! :-)

2008-12-13 @ 21:47:15
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0