Morrn morrn

Good morning sunshine!!

Vakande idag till punkt nr 6 på förra listan så nu är jag vaken och uppe.
Sitter och kikar på Tv 4 på Malou och lyssnar på katterna som troligtvis bestämt sig för att riva köket idag, dessvärre tror jag att den äldre katten är oskyldig och att den yngre modellen lurar med sig han...
Borde gå och koka kaffe eller göra en smoothie. Svärmor var hit med sagkakor härom dagen som hon bakat, kanske ska man avnjuta en sådan :)

Lisette: Kan hända att jag har fått någon form av shoppingberoende, men det går över efter jul :-) När du lämnar skåne för att komma upp och hälsa på mig så lovar jag dig en rundtur där... eller inte ;)  

Alla som känner mig (oss) vet ju att drömmen om ett hus finns där.... Jag (egentligen Albin) har hittat ett hus som är otroligt intressant. Kanske bokar vi in en visning på det?! Huset är viktigare för mig än vart det står uppställt, jag kan tänka mig nästan vad som helst bara huset och priset är okej :)

Näää, nu måste jag klä på mig. Jag får besök av syster med familj =)

♥ Ha en fin dag alla ♥

Ps. Fatima... jag kan skriva lite mera ingåeende om menskoppen senare ;) Kommer inte in på din blogg längre :(

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad kul med hus!! det är klart värt att pendla lite om huset är perfekt och till ett bra pris =)



kram

2008-12-18 @ 13:54:08
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag kan tipsa om ett sjysst hus till bra pris som ligger mitt mellan en stor väg och järnvägen=)

2008-12-18 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0