Mera update ;)

Visst sjutton är jag flitig att uppdatera min blogg :)
Nu har jag bakat tekakor, eller de ligger på jäsning forfarande och gräddas om 30 minuter!

Superkul med alla namnförslag, vi pratade namn hela kvällen/natten och det finns ett namn som vi bägge gillar annars har vi fruktansvärt olika smak och tycke! det namn vi bägge gillar är lite skoj, det är inget som ni har kommit med som förslag heller :-)

Jag är skithungrig och har kastat in lite räkcrepes i ugnen, detta får bli min middag!
 Uppdaterar ikväll igen, nu ska jag få besök av Mia och lilla Madde :-)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Det var värst vad du är flitig på med både bloggen och bakning.

Va kul med främmande! Hälsa dom så gott från mej.

kram

2008-12-04 @ 13:56:11
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: lisette

och namnet är??

2008-12-04 @ 17:09:13
Postat av: Sofie

Ja håller med Lisette, namnet tack ;-) fniss

2008-12-04 @ 17:22:49
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0