Mellandagsrea och barnmorska

Började dagen med besök hos barnmorskan.
Allt var bra, ligger över kurvan men jag har sagt hela tiden att detta blir ett rejält barn så det är väl bara bita ihop den dagen kommer då h*n ska ut!
Har väldigt dåliga järnvärden trots att jag knaprar dubbla doser Niferex, juice, persilja, blodpudding, broccoli mm mm.
Det är därför jag har sån huvudvärk ofta..... Men det är inte så mycket mer att göra helt enkelt, nästa steg är järndropp och det känns väl sådär.... Hellre en bukett extra med persilja ;)

Har sedan sprungit på stan alldeles ensam (i love it).
Köpte kläder till bebis (totalt sex plagg), var in på Ohlssons tyger och handlade härliga tyger till en blivande filt till bebisen + skidhandskar till sambon. INGENTING till mig själv!!! Duktigt va!
Har käkat middag hos Maria, men där var det lite rörigt så jag tog och åkte hem efter några timmar till mitt lugn.
Du gör det bra Maria!!!

Nu ska jag ta ett dopp i badet sen krypa ner i soffan under en filt i min nya fina pyjamas!

Ha det så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Va skönt att allt såg bra ut! Tänk att du snart har en alldeless färst liten bebis i din famn!

Jag kommer gärna på en kopp kaffe imorgon.

Kram

2008-12-29 @ 20:17:06
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Bodil

Kul att handla till bebis =) Jag fick HM vårkatalogen idag och där fanns några ljuvliga plagg som jagmåste beställa... Å även till Johanna fanns det mycket sött. man blir alldeles sjuk =)



2008-12-29 @ 20:35:45
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Va skönt att allt är bra med er! Min mage ligger också över kurvan men de uppskattade henne till normal =) Det måste väl bero på hur man bär också? Elian vägde 3900 och följde samma kurva som Lillasyster gör. Försöker bara säga: dont worry!

Puss

2008-12-29 @ 20:41:41
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Malin

Hejsan!

Kul att hitta dig här i bloggvärlden, det är Believer från ifokus =)

Lite komiskt, jag har oxå vart hos barnmorskan idag =) Får gå där ofta nu, varannan vecka där och varannan vecka på UL.

Sköt om dig och magen!

kram

2008-12-29 @ 20:44:50
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag älskar också att springa i affärer ensam!

2008-12-29 @ 20:46:09
Postat av: Maria Östberg

jag ligger oxå i soffan under filten, nybadad och i nya pyjamasen haha. Kul med shopping med dig imorgon :-D.

2008-12-29 @ 21:30:50
Postat av: Titti

När den ska ut kan man be å få droger ;) Jag bad om en hel hink med knark,men de var så snåla så jag fick inte nåt alls....Det kanske bara är lurendrejerier?? De säger att man kan få men när det kommer till kritan blir man utan??

2008-12-30 @ 11:46:43
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0