Kvällsupdate

Nu först verkar det som om blogg.se börjar få flyt på bloggarna.
Tänk att man upplever det så jobbigt när det inte fungerar som det ska.
Är det då man kan kalla sig för bloggoholic?

Fackmöte (eller ska jag skriva fuckmöte, haha) gav mig INGENTING.
Ångrar att jag åkte in och slängde bort en ledig kväll på det faktiskt, men det är väldans lätt att vara efterklok =)
På väg hem så stannade jag på Dannes för att köpa med mig ett skrov hem, det tog endast 45 minuter att få det, trots att det endast var EN person till där. Nä, i fortsättningen ska jag åka på Luddes, haha! Tycker ni att jag har mycket att bekymra mig över?!

Nu sitter jag och kollar på Äntligen hemma, är skitsur över att Halv åtta hos mig är inställt pga handbollen och att man väljer att sända ÄH ändå.... Dessutom så ska äckliga Lulu göra servettringar av kohud... VEM vill ha såna?? 

Nä, nu ska jag äta knäck och se om era bloggar uppdaterats :)

Ps. Blir lika förvånad varje gång jag läser en blogg som är så inriktad på just Bajs... Vem är liksom intresserad av konsistensen och färgen på min avföring? Eller när man knäpper ett kort på sig själv med texten "jag bajsar", skippa texten för guds skull... Nää, dom bloggarna besöker jag aldrig mer!

PUSS


Detta är kransen jag band till ytterdörren.
Hade planer på att det skulle vara rött band på den,
men jag hittade inte igen det och sen blev det bortglömt =)
Kotte, Kanelstänger, Clementin och Äpple är det på den!
Stommen köpte jag på Blomsterlandet, finns på alla blomaffärer!

Kommentarer
Postat av: Frun

Dösnygg krans!!!

2008-12-02 @ 21:29:11
Postat av: Maria Ö

Fin, skulle pryda min dörr utmärkt ;-).

2008-12-02 @ 21:47:27
Postat av: Mia

Verkligen jättefin krans. Tyvärr kan inte jag göra något fint pynt till vår dörr eftersom Lucas tycker det är jätteroligt att riva ner det...

2008-12-02 @ 22:01:56
Postat av: Sofie

Meeeeeeeeeeeen vad du retas ;-) Mer info, tack! Haha!



Jätte fin krans!!



Kram

2008-12-02 @ 23:10:38
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe OK! ;-)

2008-12-02 @ 23:48:53
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Maria: Du ska få en krans, kanske kan göra den imorrn =)

2008-12-03 @ 07:45:46
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Anna S

Gud va händig du är. Jätte fin krans.

2008-12-03 @ 09:28:17
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilken fin krans!!!

2008-12-03 @ 22:05:12
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0