Julshopping

Idag har jag varit ute på trip hela dagen.
Mitt första stopp gjorde jag hos Maria där jag svepte en kopp kaffe och visade henne en ny blogg jag hittat :)
Sen vidare på Fresks där jag återlämnade tapetkartan och ordnade med en passande tapet till de ljusa väggarna, vidare mot IKEA. Julklapp till Emmie inhandlat och klart (sköööönt), min sista anhalt blev Birsta City där jag startade upp med en lunch med mamma innan jag drog ut på klapp-jakt.
Ett paket till bror inhandlat (mycket skönt, även om kvittot sparas noga för ev byten).
Snygga lila mönstrade strumbyxor till julfesten med jobbet, lite nytt smink.
"Råkade" slinka in på en butik med lite coola babykläder och kom ut några hundralappar fattigare, jag kunde helt enkelt inte låta bli ;)

Nu ska jag platta till håret som blir så krusigt i detta väder :(
Jag ska på möte med mina gamla kollegor + facket.
Ska bli intressant att se varför vi överhuvudtaget ska ha ett möte, känns meningslöst!

Btw så har min katt Kjell gått och blivit bög!
Han tvättar Ozzy i arslet hela dagarna och det uppskattas inte från Ozzys sida!

Nä, nu ska jag slänga i mig två varma mackor med räkstuvning (abbas på burk) innan jag måster dra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men hallå där! Nu vart jag nyfiken, som vanligt...en ny blogg sa du? Kan man få mer info, hihi*

Hälsa bög-Kjell från gammelmatte, haha!



KRAM

2008-12-02 @ 16:24:18
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Bloggen har gjort mig beroende haha. Har luuuuusläst och mått illa av dess innehåll hahaha... Skönt att dom är lyckliga och RÄTT för varandra ;-). KRAM

2008-12-02 @ 17:06:52
Postat av: Titti

När ska ni iväg då?? Vi ska på Södra 11:e. Synd bara att man jobbar dagen efter ;) Fast det kanske är lika bra!?!?!?? Hoppas d går bra på "mötet" vad det nu må vara...Ring å skvallra sen :) Kraaaaaaaaam!

2008-12-02 @ 17:21:11
Postat av: Ulrika

"Btw så har min kat Kjell gått och blivit bög!"..HAHA! Har samma "problem" mellan våra två hankatter men vad jag sett så är det ömsesidigt..HAHA!



2008-12-02 @ 17:26:18
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: nikita

hej, nu har jag lagt ut en ny kulig tävling på bloggen, kika gärna förbi och var med!!

2008-12-02 @ 18:13:25
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Håller med sofie - vilken blogg jag är oxå nyfiken...

2008-12-02 @ 18:24:44
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: lisette

tror katten har sett för mycket på bonde söker fru...

2008-12-02 @ 18:45:29
Postat av: Anna S

Va skönt å få handla lite julklappar. Haha är inte Kjells kärlek till Ozzy besvarad? kramar

2008-12-02 @ 19:06:16
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Frun

Jag får också afro i detta härliga väder=)

2008-12-02 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0