Julen är över

Ja, nu är iallafall julen över.
Men den har varit riktigt bra så jag är mer än nöjd.
Tydligen hade jag varit extremt snäll i år oxå, för paketen var många och fina :)
Tusen tack alla för otroligt fina presenter!!
Bebis i magen vill också tacka mormor för de fina sakerna =)

Maria har tjatat om en update med bilder, men faktum är att jag inte alls har många roliga bilder, men jag LOVAR att komma ut med några imorgon =)¨

Har nu kollat in Sundsvallslaget i körslaget och de gjorde bra ifrån sig och får självklart mina röster!!

Ikväll har vi varit hos svärmor och käkat middag med Albins syskon och syskonbarn.
Mycket trevligt och gott, så nu ligger jag med kramp i magen av all mat jag äter....
Imorrn börjar mitt nya nyttiga liv!
Mera frukt, mera promenader och framförallt..... MINDRE STRESS!

Nyårsplanerna är ändrade oxå, jag skulle jobba egentligen men är förflyttad till ett morgonpass istället för en helkväll på jobbet, inte illa! Detta innebär att jag och magen kan vara med på party stället.

Är ledig lite nu i några dagar och ska försöka klämma in nån dag i Vemdalen, Abbe kan åka bräda och jag promenera med Karin under tiden och njuta av fjälluften, kanske skaka loss på lite after ski ;)
Jag vill verkligen åka slalom, men vågar inte riktigt. Dumt att chansa kanske, för självklart skulle jag dra en vurpa direkt...

Nä, nu ska jag ta och avnjuta en stund i mitt kära badkar!!

PUSS PUSS


Någonting händer med mitt ansikte under julklappsutdelningen ;)


Tilde har provsmakat blomjorden... Kanske dög inte julmaten ;)


Lillasyster Elin bli bara snyggare (trots minen) för varje dag


Pusskalas med moster


Ett syskonkort (Maria har pyjamasen på sig)


Ett mindre seriöst foto på oss =)

Kommentarer
Postat av: Maria the snyggo

Yeeeeeeee!!! Fan va snygga vi alla är :-D!!! Kram

2008-12-26 @ 22:03:14
Postat av: Fru Evelina

vad härligt ni ser ut att ha det =) jul är underbart!!



en bebismage har jag gärna nästa jul, eller ännu hellre en liten bebis =)



kram och godnatt sötaste du!

2008-12-26 @ 23:23:30
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ahhh, fler än jag som ska börja ett nytt liv? :-)



Satan va HOT du är på bilderna Therese!!;-)



Kram

2008-12-26 @ 23:57:26
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Titti

Låna du...Vi kan väl ses nån dag här :) Jobbar idag ,måndag (natt) å nyårsafton.Kramar!

2008-12-27 @ 08:07:54
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0