Idolfinalen

Idag har jag sprungit på Birsta hela dagen, handlade lite nytt till köket inne på IKEA sedan köpte jag några julklappar på Birsta. Är snart klar med alla paket, vilken lättnad det är!!!

Köket börjar som sagt ta form, men det är en del kvar.
Bordet skall målas och även vitrinskåpet ska få bli vitt. Men det får helt enkelt vänta några dagar, köpte en vit linneduk till köksbordet sålänge :-)
Det ska även upp ett väggord =)

Fick en underbar julblomma av vår hyresvärd idag oxå, de har nu åkt till Vietnam och kommer vara borta i 4 veckor, liiite avundsjuk är jag allt ;)

Ikväll är det idolfinalen och den ska jag se med min vän Anna, rätt givet vilken som kommer att vinna det där känns det som. Ska dra in på Ica kvantum och handla med mig lite gotta, är sugen på grillade revbensspjäll!!
Vem tror du vinner ikväll??
Jag tror på Kevin!

Sambon är på semester med Larssa, de befinner sig i Hamra på en snowboardtrip :)

Dagens middag blev INTE nyttig, Calamari med aioli....
Men gott var det!!


Kommentarer
Postat av: Lotta W

Tror heller inte att det är något snack om vem som kommer att vinna! Helt klart Kevin. Ha en mysig kväll!

2008-12-12 @ 19:36:28
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Titti

Tror ditt kök blir underbart snyggt!! Kanske ska man anlita dig som inredare?? Jag har ju inga bra idéer själv haha. Well,nu hojtar Hugo!! Kram på dig!!!

2008-12-13 @ 09:52:13
Postat av: Anna S

Tack för super trevligt sällskap å idolfinal! kram

2008-12-13 @ 11:41:05
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0