Hittade vad jag sökte...

Har sprungit på varje butik i Birsta och INGEN säljer lila julgranskulor, eller joo Lagerhouse hade 1 droppformad som jag inte gillade. Så jag koncentrerade mig på att köpa vita, men så springer jag in på Buketten av en slump och där hade dom massor :-)
Kom även hem med två julklappar till Elin, nu har jag bara familjepaketet till Östberg/Parment kvar!
Nästa år vill jag INTE att vi handlar till de vuxna, jag blir ruinerad på detta, och jag vet ju att det är samma tanke hos er Maria :)

Skulle storhandla mat på vägen hem och kom ut från butiken med ett pkt köttfärs, paprika och en veckotidning...
Kände ingen köplust idag ;)

Nu ska jag ta en dusch, det slog mig just att jag inte gjorde det igår.... snuskfia som jag är så törs jag erkänna det iallafall ;)

Update från babyproffsen:
De har mailat mig nu och självklart skulle jag få en box....
Det lönar sig att ha med bloggadressen med i mailet ibland ;)
Men de hävdar fortfarande att jag fått TVÅ boxar!

Nä, nu ska jag gå in på vår spa-avdelning i huset!

♥ CIAO ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag gillar faktiskt barnens hus bättre än babyproffsen. Tyker de är lite sura och inte speciellt mycket för att hjälpa sina kunder. Förstår om du är sur på dem för boxen. Stå på dig hinken är väldigt bra faktiskt.

// Mia

2008-12-16 @ 19:15:47
Postat av: Sofie

Va skönt att det ordnade sig med boxen!



Tänkte även meddela dig bara så där att din blogg är min favvo blogg ;-)



Kram!

2008-12-16 @ 19:32:47
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja det är så skönt att slippa klapphysterin, vi köper bara till våra egna barn, och det är lagomt!

2008-12-16 @ 22:11:59
Postat av: Sofie

Lovar att hojta till innan annosen sätts ut ;-)

2008-12-16 @ 23:03:31
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna S

Va skönt att det ordnade sej med babyproffsen till slut. Jag håller med övriga att man kanbli galen på sånt där. kram

2008-12-16 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0