Helg =)

Äntligen helg igen... och jag är ledig.
Skulle egentligen jobba men tog bort denna helg då jag bara jobbar 50% nu.
Har jobbat hela dagen idag, jullovet börjar ju idag för de flesta och barnen kom hem tidigt.
Jag åkte även in en sväng på Coop i Birsta för att storhandla mat....
Idag hade de många extraerbjudanden (typ billig skinka, ost, sill mm) vilket innebär att folk blir som galna, de kör sina kundvagnar över hälarna och knuffar undan oss som i lugn och ro står och kollar på maten på övriga hyllor.
Lite djungelns lag som rådde där så jag shoppade för drygt 1000-lappen sen bar det hemöver (med överkörda hälar).
Undra om pensionären som sliter i den nedsatta skinkan får en finare och bättre skinka för att de kör lite wrestling på vägen dit?

Nu är jag iallafall hemma, ska ta och slänga in en gratäng i ugnen och steka lite oxfilé till mig och Elin, Abbe har käkat julbord med jobbet idag så han verkar mätt och belåten.

Inget Idol på tv ikväll heller..... men en hel del skojiga filmer man kan roa sig med.

Inatt sov jag verkligen INGENTING, jag har snurrat och vridit mig hela natten, kollat på klockan hundra gånger och de få gånger jag slumrat till så har jag drömt att det har legat ett skepp nere i marmen som sköt skarpt på oss. Albin har dessutom surrat i sömnen, osammanhängande svammel om att jag borde börja backa upp för backarna??!!

Nä, nu ska jag ta med mig Elin till köket och göra oss en god middag =)

See you later =)

Just ja..... Posten gör mig glad nu för tiden, igår fick jag ett superfint julkort från Josefine med familj,  förra veckan fick jag julkort på mosters små änglar, idag fick jag min skötväska som jag vann för länge sedan i en bloggtävling, den var asläcker + att jag fick min fjärrutlösare till kameran :) Inte en enda räkning!!!
Tusen tusen tack för era fiiiina julkort och tack för den coola väskan Evelina!!
Nu när jag har fjärrkontroll till kameran får ni räkna med massor av EGO-kort, haha!

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej! Hugo har bestämt sig för att ge bort sitt DUPLO. Vill du ha??? Inte jättemycket,men en del iallafall...Hör av dig så jag vet. Kramar!!!

2008-12-19 @ 17:20:56
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Mia

haha... tycker han att du kör för fort så du bör köra baklänges?



Nog tusan blir folk som galna när det är erbjudande och grejs på affären.

Tänk på mig som imorgon ska sitta i kassan på Ica Maxi. *suck

2008-12-19 @ 20:05:48
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Frun

Om en par år är det vi som fightas om bästa skinkan, jag kan ju erkänna att jag har en del sjyssta grepp i bakfickan =P

2008-12-19 @ 20:33:09
Postat av: Bodil

Ha en bra "ledig" helg! Kramizar

2008-12-19 @ 21:11:45
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Titti

Får du inga räkningar du...Här tycker jag att det är det enda som ramlar ner i lådan..Hade ju hoppats på att det skulle bli ändring på det när man hade vacker låda...Men sånt bryr sig inte posten om ;)

Ha en bra dag!! Kramar!!

2008-12-20 @ 07:52:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0