God morgon!

Nu har jag nedräkning.... Bara nio dagar kvar till julafton ;)

Tog en sovmorgon idag också, har börjat bli fruktansvärt morgontrött. Ändå så är jag inte uppe och ränner på nätterna heller, en sväng vid halv fyra blir det alltid!
Bebisens dygnsrytm visar sig mer och mer, den har sina klockslag då den är vaken och härjar i min mage.
23.40 är h*n tex alltid vaken, Albin har hittills inte fått känna några sparkar eftersom h*n väljer att lägga av så fort han närmar sig. Men inatt vid det magiska klockslaget så fick han känna :)
Anna-Lena kände i fredags under Idol också!!
Nu har han/hon iallafall visat upp sig för fler än mig och det är ju alltid lite uppskattat!!

Idag ska jag jobba kvällen, så jag ska slänga i mig lite frulle nu och den obligatoriska järntabletten och hinna med Birsta en sväng innan jobbet!
Jag måste köpa lite mera kroppssmör från body shop, jag har fått för mig att det är kanon att smörja magen med för att undvika bristningar, vilket är min stora skräck. Hellre fetma bara jag slipper bristningar. Men det är ju tyvärr ingenting jag råder över och det blir vad det blir även på den fronten!
Tänk vad lite man har att säga till om egentligen ;)
Ska även in på babyproffsen för att ta med mig en sån där startbox hem :-)

Ha en mysig dag, och njut av varandra ♥


PS. Jag saknar minst tre bloggar på min "att-läsa-lista"....
* Dessi
* Fru Norbäck
* Jenny Slagbrand

Kommentarer
Postat av: Anna S

Skönt med sovmorgon! Hoppas du får en bra dag på jobbet. kramar

2008-12-15 @ 12:09:18
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Bitterfitta

ha det gott!

2008-12-15 @ 12:44:01
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Titti

Sovmorgon är ju aldrig fel!! Jag väckte dig väl inte förut hoppas jag!! Hade kraftig idétorka till juklapp åt min pappa...Löste sig..Delar med syrran! Nu ska jag slå in de sista!! Hittade väääärldens sötaste dress till din bebbe åxå :)) Fast jag väntar liiite till :)

2008-12-15 @ 13:30:24
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

oh my, det är ju bara 9 dagar kvar!! hjälp vad tiden går!



så mysigt det måste vara att ständigt får lite sparkar från bebis som visar att h*n finns och mår bra!



kram!

2008-12-15 @ 13:34:44
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Titti

P.s : Nu är jag AVIS att bebisen inte gör sig påmind åt mig :( Nästa gång vi ses ska jag hålla hand på mage heeeela tiden ;) Kram!

2008-12-15 @ 13:35:10
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Titti

p.s igeeeen.... Hugo har åxå nedräkning :) Har handlat varsin morgonklapp till barnen idag :)

Såg en perfa klapp till dig åxå :) Nää,nu MÅSTE jag klä mig å gå till fårskallarna!! Kramar,igen

2008-12-15 @ 13:44:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Jenny Slagbrand

Oj,oj,oj... har tyvär ingen blogg... men finns däremot på facebook - dock med en SKITTRÅKIG sida! Har inte ett foto...men jag ska försöka bättra mig, jag har inte riktigt kommit underfund med allt vad datorer kan göra...//Kramar

2008-12-15 @ 20:45:37
Postat av: dessi

haha ja du jag vet inte ens hur man startar en blogg,har tänkt tanken ibland men vet inte om jag törs ;-) Jag älskar ju att läsa bloggar iallfall...

2008-12-15 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0