God morgon!

Lite jobbigt är det att behöva kliva upp tidigt en lördag när timmerstockarna dras högt bredvid mig i sängen. Av någon anledning tycker jag att det är lite sövande med detta snarkande, dock inte i min insomningsfas ;)
Men jag jobbar 9-20 hela denna helg så jag har nog inget annat val än att kliva upp!

Skrev ju igår att det skulle vara kul att komma hem till någonting gott, sist jag skrev det så hade A inte läst min blogg och jag vart jättebesviken då jag hade förväntat mig gofika och han låg och sov på soffan!
Så för att vara på den säkra sidan igår så ringde jag och berättade att det fanns ett litet önskemål i min blogg ;)
Så jag kom hem till räkor (vanliga och rökta), kräftstjärtar, aioli, nybakade baguetter och stenbitsrom. Och julmust såklart ;)
Det är något som kan göra mig glad :-)

Nä, nu ska jag väcka A, tanken är att jag ska ta gammelbilen till jobbet idag och Abbe har sopat av och haft i motorvärmaren inatt, men det är ju världens plogkant bakom och den är ju fastfrusen så hur ska jag få bort den??

Ha en underbar lördag, ut och njut i det kalla men härliga vädret!


Kommentarer
Postat av: Titti

Nackdelen med denna årstid...Speciellt som första snön blev slask...Kär försiktigt!! Kramar!

2008-12-06 @ 09:20:03
Postat av: Sofie

Åh va lyxigt med go fika!! :)

2008-12-06 @ 10:08:21
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Han hade ju tänkt på NÄSTAN allt =)

2008-12-06 @ 10:13:08
Postat av: Frun

Han hade ju tänkt på NÄSTAN allt =)

2008-12-06 @ 10:14:31
Postat av: Therese

Frun: Haha, gud vad jag låter bortskämd :)

2008-12-06 @ 22:15:25
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

...mmmm LITE då =D

2008-12-07 @ 15:49:20
Postat av: Therese

Det är jag inte :)

2008-12-07 @ 18:54:19
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hmm..Jag ska testa det där jag oxå..att skriva lite vad jag hoppas på i min blogg sedan se till att gubben verkligen läser det :)



Kram

2008-12-07 @ 22:42:37
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0