fredag, idol och jobb

Ja, min fredag ser inte så inspirerande ut som många andras.
Nu ska jag vänta på budbilen från datasupporten som skall komma mellan 9-13. Är det inte lite lyxigt med budbil?? Jag kan väl lämna in den själv? Men ingen är gladare än jag att de kommer till dörren och hämtar min laptop =)

Har jag lite tur så kommer dom tidigt, då hinner jag med ett besök på Ikea. Måste köpa någon klapp till min kära sambo, han har ju varit rätt så snäll i år så han förtjänar nog en klapp eller två, men det är inte det lättaste när önskelistan är som bortblåst... Nåt finurligt kommer jag nog på ;)
Tildes paket är oxå kvar, hon är svårare att handla åt än Emilia. Det finns ju allt till Tildis redan :) Kommer nog på nåt där oxå :)
Hur går det för er med julklapparna i år??

Klockan två skall jag befinna mig på Ön för att jobba av några timmar, vi har köpt ett nytt singstar dit så jag lär väl få sjunga loss hela kvällen, men det blir nog skoj =)
Jag slutar klockan 20,00, men då har säkert min kloka sambo pausat Idol fixat något gott att äta till så jag bara behöver bänka mig i soffan

Nu ska jag faktiskt ta och göra mig iordning och hoppas på att budbilen kommer snart, trist att sitta in en hel dag bara för att vänta...

Ikväll har Vi hade i alla fall tur med vädret - igen premiär på bio, skulle vilja se den. Kanske man ska lura med pappa när han kommer nästa vecka för att shoppa klappar till syskonbarnen ;)

Ha en underbar helg, själv befinner jag mig på jobbet men det kan oxå vara underbart (stundtals) ;)
Vad ska ni hitta på för skoj då?

KRAMAR TILL ER ALLA ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

INTE en julklapp har jag handlat än :-/ Men det ordnar sig nog dom sista dagarna före jul, haha!

2008-12-05 @ 11:25:41
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har fyndat några mjuka klappar på HM's rea på internet. Annars är det inga köpta.

Det är bara Leo som ska få klappar av mig. Så jag struntar i att ägna energi på några fler. :-D

Taskig, jag vet. mowahaha....

Men det är väldigt skönt att ha det så.



SingStar på jobbet lät inte så tokigt hörru. :-D Du kan ju få en riktigt rolig kväll. hihi...

2008-12-05 @ 13:00:52
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jag har handlat de flesta klapparna har "bara" klapparna kvar till flickorna men det löser sig strax innan jul när jag har barnvakt så jag kan shoppa loss. Men det blir inte så många i år...



Idag gör vi nget lillan är sjuk så vi sitter inne å ugglar =) Kramizar

2008-12-05 @ 13:52:06
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Titti

Jasså det blir partaj på jobbet med singstar ;) Låter kul!! Jag har (precis just nu) trååååååkigt....Johan har åkt å hämtat Hugo samt kollat upp nåt lager på Hugo´s 4hjuling och det tar då en himla tid...Fastnat framför den här datorn...Gaaaaaaaaah...Så nu går jag å gör nå annat! Kram på dig!!!!! Mors!

2008-12-05 @ 15:32:29
Postat av: Catrin

Jadu....



Har nog idéerna klar över julklapparna, men pengarna började sina låååångt innan jag var klar med inhandlingen suck

Så det blir väl som alla andra år; att jag får ränna i butikerna den 23:e när löningen trillar in! Ush och ve...



Vad bra att sidan funkar nu iaf... På jobbet ser den alltid skum ut så jag kan inte avgöra härifrån =/ Men det är bara att hoppas att de övriga som läser har samma inst. som du :)!

2008-12-08 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0