Bebis sparkar och fintar sin far

Ja, vår bebis har verkligen sparkat och levt rövare ikväll.
Jag ropar på Albin varje gång så att han ska få känna, men då slutar minsann pyret att sparka direkt och blir extremt stilla och lugn. När Abbe ger upp och går därifrån så startar h*n upp igen ;)
Den som bor i min mage gillar att finta sin pappa!!

Ang. datorn så vart den inte bättre av en ominstallation så imorrn kommer en budbil och hämtar den, visst kan man säga att jag fick rätt då?

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen!

Tack för idag kära vänner =)

Kommentarer
Postat av: ANNIKA I Grums

Hade Vendela blitt en kille och jag fått som jag velat, då hade det blitt en Zander. Madicken var också på tal, men där satte sig gubben på tvären.

Har en bekant i Gnarp som döpt sina efter Emil i Lönneberga. Du har ju redan Lucas menar jag.

Kram och lycka till.

2008-12-03 @ 23:19:40
Postat av: ErikaÖ

Lydia

Mio

2008-12-04 @ 07:42:32
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Här rullar förslagen in ;) Jag håller på Liv men killnamn är det värre med...Hur gick det på fackgrejen?? Kramar!

2008-12-04 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0