ÄNTLIGEN!

Har varit på Ikea och sprungit med Maria och barnen. Skulle köpa julklappar men kom hem med 2 klänningar, lite dust it och spray till håret, en ny bh... Allt till bara MIG =)
Men Anna-Lena har sagt till mig att man får vara självisk när man är gravid ;)

Köpte med mig spackel, spackelspadar och sandpapper hem oxå....
Ikväll river vi det fula köket :-)
Har tagit många förebilder så ni ska få se vad fint det blir :)

Kul med renovering innan jul, men jag kan helt enkelt inte vänta....
Där ser ni förresten vem som vann den diskussionen ;)
Men A reser bort i helgen, ska till Hamra med nån polare och åka bräda och jag blir ensam hemma, då kan jag väl få ett snyggt kök iallafall, haha!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Tack för en skön dag. trodde aldrig det skulle gå...

Och kom ihåg att du ska vila när kroppen säger till, men kör så det ryker ;-)!! Kul med nytt "kök". Kraaaam

2008-12-08 @ 16:54:58
Postat av: Anna S

Japp klart du får vara självisk nu när du är gravid! sen har du en till som du ska tänka på jämt, å då går det inte att vara självisk.

Lycka till med köket! kram

2008-12-08 @ 18:07:19
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Svar: Jasså..du känner igen mig =) Jag kan inte placera dig någonstans riktigt..Jobbar du oxå inom omsorgen? Mario o Peder..hehe..ja dem har jag jobbat med/känner jag. O jag jobbar på ett gruppboende i Nacksta =D



Hoppas det går bra med utrivningen av köket. Skulle jag oxå vilja göra..Kanske ska köra samma variant som dig att bara handla hem grejerna o sätta i gång =D

2008-12-08 @ 19:14:59
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Nej jag jobbar inte där..men i närheten. I samma hus som Kvantum om man säger som så :)



Pratade precis med min gubbe..Sa kort o gott att då vi kommer hem från Thailand så river vi köket. Han påstod att han fick dålig mottagning på mobilen då..konstigt! Haha!

2008-12-08 @ 19:38:15
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Sofie

HELT rätt Therese, klart du ska ha ett nytt kök!! Väntar med spänning på bilder :-)

2008-12-08 @ 21:38:27
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0