Update hit och update dit ;)

Jobbar idag, har totalt haft en miss på mina arbetstider denna vecka och ingenting blir som jag planerat :(

Sovit som en jävla kratta inatt, vilket resulterar i en jättetrött och känslig Therese som fick en liten gråtattack på jobbet förut. Motgångar fixar jag inte idag :(
Men är det inte efter en semester som man ska vara utvilad och redo för ännu ett år på jobbet??
Ett helt år till nästa ledighet *suck*

Mia: Ja, jag är supernöjd med kameran. Måste bara fatta alla inställningar och finesser först :)


Helgen har varit lugn, käkade kräftor hos Mogge o Maria i lördags. Alltid lika gott!!!

Igår var det auktion i Lunde, det enda jag ville ha var ett slagbord till köket men det blev svindyrt så det fick vara :(
På kvällen så åkte Elin och jag till stallet och löslongerade Santana lite och fotade såklart =)

Och idag är det jobb.....

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Sofie

Faan va kul med en ny kamera! Jag är sugen på en Nikon D40!

2008-08-18 @ 12:57:47
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Om jag fattat rätt så är de flesta inställningar lika på våra kameror så säg till om du vill ha en snabbkurs. Jag har haft min i snart 1,5 år och kan inte med allt än. Men en hel del sitter.

Tänk på att en sån kamera använder tidningsfotograferna + att de har en Eos 30D så det är inga dåliga grejor du skaffat dig.

2008-08-18 @ 14:46:02
Postat av: Frun

Det är ju så mysigt och gå på auktion, trist att du inte fick fynda!

2008-08-18 @ 15:09:07
Postat av: Titti

Synd att bordet blev för dyrt :( Å det var då ett fult djur du fotat på ;) jasså du jobbade igår...Jag som var alldeles solo hade tänkt hälsa på,men jag fick ju inte tag på dig så då for jag aldrig...En annan dag...Är du ledig på måndag är du välkommen på fika! Kraaamen!

2008-08-19 @ 07:46:54
Postat av: Lotta W

Om jag inte tar helt fel så har dom många sådana bord på Klenoden i stan. Men jag vet inte alls vad de kostar förstås...Ha en bra dag!

2008-08-19 @ 11:16:45
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Frun

Glöm inte att vi har kvällstävling på SHS på torsdag!!

2008-08-19 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0