Tackar och bockar =)

Tusen tack för alla gratulationer och lyckönskningar :)
Vi var inte riktigt säker på om vi skulle offentliggöra det, men så tänkte jag så här...
att OM det mot all förmodan nu inte skulle gå vägen så vill jag ju ha stöd från mina vänner.
Jag är i v.7 snart 8 så visst är vi ute tidigt, men samtidigt så känns det inte rätt eller lätt att ljuga för sin omgivning och med det jobb jag har så måste jag ju berätta det där och då känns det bra att ni oxå får veta :-)

Idag har jag iaf varit på Birsta med Maria och Tilde halva dagen, jag har köpt en massa nytt till mitt kök sen köpte jag några snygga höstklänningar på Gina Tricot för jag var värd lite nytt nu och pengar har jag över från rökningen ;)

Har oxå varit ute på en underbar ridtur med Jenny och Marie, mysigt i skogen på hösten. Sen ska ni bara veta hur väl alla kantareller syns från hästryggen :-)

Maria bjöd på en smarrig tacopaj till middag, grabbarna drog och fiskade och lämnade mig och Maria kvar i lugnet med barnen, haha.
Herregud Maria vad du gör det bra.... Jag är helt slut efter en timme, men jag får skylla på kronisk trötthet nu för tiden.
Jag fattar verkligen inte hur man kan bli så trött, jag skulle utan problem kunna somna där jag står ibland.

Ja, men det blir väl bättre snart... om inte så kan jag gärna vara trött i några månader ;)

Sov gott mina vänner. KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Welcome to reality ;-). Det där är min vardag!!! Men jag håller med om att jag gör ett jäkla bra jobb :-)!! Och jag är säker på att du gör ett lika bra jobb, den dagen då får egna. Man orkar på nå vis mera med sina egna barn än andras haha. Kram

2008-08-22 @ 22:20:25
Postat av: Frun

zzzzz... =)

2008-08-22 @ 22:23:29
Postat av: Veronica

Grattis till den lille/lilla i magen,

hoppas allt går bra.

Brukar titta in på lille Lukas sida ibland,

den är så fin tycker jag och nu sitter han nog på ett moln och är så stolt över att han ska bli storebror!

2008-08-23 @ 19:34:51
Postat av: Lisa

Men grattis! Herregud så kul!! Fick världens ståpäls på armarna då jag läste att du var gravid :D

2008-08-24 @ 18:02:28
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0