Regn, regn och åter regn!

Visst kan det vara härligt att vakna till ljudet av regn som slår mot plåttaket, men sen kan det väl få spricka upp under dagen!
Imorse kom Tildis hit till mig, vi har busat och myst medans Emmie skolats in på nya dagiset. Inga större problem att ha Tilde en dag, hon sitter ju bara och ler åt allt som sker runt om henne :-)
Emmie o Maria kom hit och röjde lite efter dagis.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..... Förmodligen dejta Anna-Lena en sväng så att hundarna får härja och vi får surra skit :-)
Hungrig är jag oxå, magen kurrar och låter men kylskåpet är så förbaskat tråkigt....
Måste nog ta en sväng inom Ica idag och handla bara roliga saker (vad det nu är??).

Tack gode gud för att Follan står med regntäcke idag, för det är verkligen inge härligt ute :-(
VART TOG SOMMAREN VÄGEN??????

Igår var jag och Elin till Lucas grav och planterade en fin höstblomma :-)

Sofie: Att jag slutat röka beror helt och hållet på min ekonomi och min hälsa (tyvärr, inge roligare än så)!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aha, trodde det kanske låg en bäbis i magen, hihi* ;-D

2008-08-13 @ 13:17:44
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Tyvärr tyvärr :-(

2008-08-13 @ 13:34:14
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frua

Ja du, det var verkligen en kort sommar =)Men jag älskar ju hösten å...

2008-08-13 @ 18:16:21
Postat av: Titti

Du är såå duktig :) Å man behöver ju inte vara gravid för att få inspiration till att sluta ;) Stor kram!!!

2008-08-14 @ 07:59:06
Postat av: Titti

p.s....Tror du Abbe skulle kunna byta brännare åt mig?? Jag kan ju inte själv så jag tänkte kanske att han kunde hjäpa mig om jag kommer bort med burken??d.s.. Kramen igen!!

2008-08-14 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0