Lördagkväll

Idag har det varit en härlig dag. Solen har lyst på oss hela dagen oxå :)
Åkte till stallet imorse och pysslade med Folly som hade fått sig en rejäl ridtur imorse av en tjej i stallet, tack Jenny =)

Sedan drog jag, Jenny och Henke på travet och kikade. Spelade bort pengar som vanligt och hade mycket trevligt.
Många kända ansikten träffade jag oxå, alltid lika skoj!! Åt även en langos :-)

En otäck dödsolycka som jag tack och lov missade med några sekunder, men tyvärr så händer de ibland :(

Hem och kokade en underbar fisksoppa och säga vad man vill om mig... men jag är en jävel på att laga mat!!
En till sväng till stallet för att slänga på min goa Folly ett varmt täcke till natten + att de fick en påse äpplen att dela på!

Nu ska jag sova, det är ju barndop imorrn :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Frun

Härligt med en kaxig kock!=P

2008-08-31 @ 21:48:54
Postat av: Titti

Vad mysigt ni verkar haft :) Lite förvånad att du spelade bort slant...Du brukar ju vinna pengar du ;) Stor kram till både dig å pyret i magen!!

2008-09-01 @ 06:09:04
Postat av: Sofie

Jo visst kändes det men inte alls så ont som jag trodde det skulle göra! :)

2008-09-01 @ 06:18:51
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja just det, jag misstänker att det inte blir nån ritt i höst?

2008-09-01 @ 11:13:08
Postat av: Titti

Jag drömde om dig inatt...Du var som Katie Holmes å vägrade visa upp din bebis för nån....Hrmmm...Såna fasoner vill jag veta av ;)

Kram igen...

2008-09-01 @ 11:44:15
Postat av: Therese

Frun: Nej, den ställer jag in för min del :-(

Titti: vad går du på??

2008-09-01 @ 13:00:07
Postat av: Titti

Tror jag är sympati-gravid... Har till å med "cravings" för bananer...

2008-09-01 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0