Lördag!

Idag är det lördag om ni inte visste det och min vän Maria Tärnhuvud skall gifta sig med sin Emil Persson :-)
Så det vankas alltså bröllop idag (igen), denna gång är det Munkbysjön.

Igår var vi och köpte en ny kamera till mig :-)
En canon EOS 400D
Men vet ni hur mycket man kan göra med en sån kamera??
Det kommer ta tid innan jag lär mig alla inställningar och finesser...
Kankse skulle ta och anmäla mig till en fotokurs??

Vill verkligen lära mig Photoshop CS riktigt oxå!!

Nä: Nu ska jag duscha och börja piffa snart =)

CIAO




Kommentarer
Postat av: Frun

Ni har då väl tur och får gå på bröllop ni! Förhoppningsvis får vi snart gå på samma ;)

2008-08-16 @ 17:18:02
Postat av: Titti

:) Men nu är det väl sista bröllopet för i år va??? Det har då varit mycket sånt ;) Hoppas nu du tar riktigt tjusiga bilder til bloggen men nya fina kameran ;) Du får då gärna ta lite fina bilder på mina 4benta kamrater ;) Nuu ska jag dricka upp min latte! Man lyxar till det såhär på söndagen!! Stooooor Kraaaaam!!!

2008-08-17 @ 10:14:14
Postat av: Sofie

Hihi, va söt Kjell är på bilden :-)



Knäppte du några fina bilder på bröllopet då?

2008-08-17 @ 20:52:44
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

Uppdatera!!!

2008-08-18 @ 09:05:56
Postat av: Mia

Vad kul med en riktigt bra kamera. Själv har jag ju en 350D.. Föregångaren till din... Jag är jättenöjd med min och antar att din är minst lika bra.



// Mia

2008-08-18 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0