God morgon!

Tänk att jag vaknade idag klockan sex och kunde inte somna om... Det var bara till att kliva upp och koka sig lite kaffe :)
Kanske kan tillägga att jag normalt sover till tio-elva utan problem!!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Struntade i hopplektionen igår, jag mådde inge bra så jag kanske borde longera Folly eller nåt idag istället?!

Abbe har dragit iväg med hojen för att köra banåkning på Mittnorden-banan.

Katten lever om som aldrig förr... tror nog att Sofie har nåt emot mig som gav mig den vildaste katten som går att hitta.
Varje morgon när jag vaknar får jag gå min runda och röja efter Kjell. Då har han oftast vält alla fönsterlampor och blommor, sedan leker han så gulligt med blomjorden på golvet. Men han trivs bra med Kompiz iaf, Ozzy däremot avskyr vårt nya husdjur. Han morrar och fräser så fort han hör plingan som Kjell har runt halsen. Kjell fattar ingenting alls och gör tappra försök till bus och lek :-)

Nu nu kanske man skulle gå och äta lite frulle :)

Ha en trevlig dag mina vänner!

Sofie: Den 6-7 september lutar det åt att det blir långritt.
Det blir isf Du, jag, frun, Jenny (min stallägare), Malin (en tjej från kramfors) och min syster Elin =)

Kommentarer
Postat av: marie

God Morgon! Hoppas du får en fin dag! :o)

2008-08-07 @ 07:47:39
URL: http://mumari.se
Postat av: Sofie

Haha, så han är ett busfrö?? Hade jag ingen aning om ;-D Hehe. Att han är så vild inne beror nog på att han nästan bara var ute hos mig, :p....Hihi*



HUr går det med planerna för ritten?
nyfiken*

Kram

2008-08-07 @ 10:54:26
Postat av: Marie

Vad glad jag blir att du gillar den :o)



Ang jeansen, så skulle ju visst Leola utgå sa dom på Carlings, vad ska jag ha på mig då!!! Hilfe...

2008-08-07 @ 10:56:53
URL: http://mumari.se
Postat av: Frun

Kattungar och hundvalpar i all ära men dom kan ju faktiskt suga musten ur en =)

2008-08-07 @ 22:37:34
Postat av: Titti

Har du rivit dig på katten ;) Ja vore det inte för att man har den största kattjägaren i stan vore en kisse välkommen!! Kraaamar!

2008-08-08 @ 08:23:02
Postat av: Sofie

AhA! Ska kolla om jag är ledig, tror det!!:-) Men är inte det samma helg som älgjakten startar tro? Måste kolla det oxå :-D

2008-08-08 @ 19:14:11
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0