....

Vad ska man hitta på en solig och fin lördag? Jo, men man kan ju alltid tvätta kläder och städa.
Eftersom jag älskar att städa *not* så gör jag gärna det... Gaaahhhhh.
Fick iaf ett smärre utbrott och sket fullständigt i all städning och drog till min häst istället.
Bestämde mig för att minsann köra ett hårt dressyrpass med henne (Fru Norbäck har nämligen intalat mig att det är bra för den kommande förlossningen att rida mycket under graviditeten).
Jag sadlade på och började rida iväg, men Follys nya grej när man rider ensam är att tveklöst bara kasta sig rakt ut i vägen mot alla faror som finns. Då började mitt tålamod (som redan var dåligt) att tryta rejält så jag kliver av och går ner med hästf*n till paddocken.
Då förvandlades hon till en tjurig jävla fjording eller nåt och vägrade gå framåt, efter lite bråk så går han framåt men är mer framtung än något annat jag ridit *suck*
Vi gav upp och gick hem!!!
Så ser en lyckad lördag ut för mig :-)

Nu är jag sugen på grillad halloumiost.
Abbe får minsann åka och handla det till mig sen när han kommer hem för nu ska jag göra en äppelpaj av några "hästäpplen" jag fick av Titti ;)

Tre Saker som skulle göra mig glad nu:
Topp till tå-behandling
Bryn och fransfärg   
Grillad halloumi        


Hoppas er lördagkväll är underbar ;)


Kommentarer
Postat av: Frun

Ooops... nja det jag egentligen ville säga... hur ska jag förklara... jag tror att jag menade...jag ångrar mig!!!- Rid för guds skull inte under graviditeten det är livsfarligt=)

2008-08-23 @ 18:25:40
Postat av: Therese

Haha, nää jag vill verkligen rida. Jag kanske inte är lika tuff som du när det gäller hoppning. Men dressyr och skogsturer slutar jag inte med :-)

2008-08-23 @ 18:32:12
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Haha,jasså du nallar av follans äpplen ;) trädet dignar så det är bara att ta!! Kramar!!!

2008-08-23 @ 20:11:01
Postat av: ANNIKA

Såg nu på Erikas blogg att ni ska ha en bebbe. STORT GRATTIS!!!!

Annika i Grums

2008-08-23 @ 21:06:52
Postat av: Birgitta

Ett stort grattis från mig. kram

2008-08-24 @ 10:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0