Äntligen kväll

Ja, jag gillar kvällarna. Speciellt nu när det börjar bli mörkt ute och det blir lite mysigare inne ;)
Jag har varit på stallmöte ikväll, ett bra sådant.
Positivt är ju att det blir färre utsläpp och fler insläpp för mig :-)
Gott fika på mötet (brownies och kubb) men det räckte inte åt mig så jag åkte hem och bakade en smarrig kladdkaka som jag vräkte i mig med vaniljglass :-)
Jag bakar nästan varje kväll nu och värst var kanske när jag hade gjort en knäckig äppelpaj härom dagen. Jag smög upp på natten och åt upp sjäva knäck-skalet. På morgonen så frågar Abbe om jag ätit men jag nekar bestämt och Kompiz får skulden såklart. Fick dåligt samvete för det idag så jag erkände att det var jag, hahaha!

Emmie har varit hos mig idag. Vi har målat, hoppat, tittat på hemgjorda filmer, matat Kjell och Kompiz, myst, ätit middag, druckit banan milkshake, byggt koja.... Ja vi har väl gjort lite av varje faktiskt :-)

Maria kom förbi ikväll oxå, jag har nu övertalat henne att inte börja banta denna vecka. Om man ändå tänker fuska och äta tårta å Tildes dop på söndag så är det lika bra att börja nästa måndag istället...

Och idag fyller min bästa vän år.....
GRATTIS GRATTIS TITTI PÅ DIN 20-ÅRS DAG ;)
Hoppas din dag har varit underbar =)

Förresten så efterlyser jag bilder på Fru Wiklander från i lördags!!!!

Sov gott och kram på er!!


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Nej man ska inte vänta med bantningen. Bättre att börja nu och sen veta att man ska fuska på sön för att ta nya tag på måndag, eller tänker jag fel? Syns i helgen.

2008-08-26 @ 08:05:10
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahaha, skyllde du på kompiz, hihi* Du är för rolig du ;-)

2008-08-26 @ 09:56:19
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Erika: Nej, jag anser att om man ska banta med cambridge så ska man göra detta till 100% dvs INGET fusk alls. Jag tycker att det är på tok för dyrt för att lalla bort på fusk!

Sofie: Det funkar alltid, hihi. Men vår nya mäster-tjuv i huset heter Kjell. Han är helt skuk när det gäller att sno kött från bordet!!

2008-08-26 @ 10:39:21
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Jaha då är det väl så, men är det så farligt att fuska en dag?

2008-08-26 @ 11:34:04
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

tACK FÖR ATT DU VILLE MYSA MED e IGÅR. kRAM!!

2008-08-26 @ 13:42:26
Postat av: Therese

Erika: Nä det behöver väl inte vara så bara för att jag tycker det ;)

2008-08-26 @ 15:31:56
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Skönt och höra att det är fler som har ett omättligt sötsug=)

2008-08-26 @ 20:13:41
Postat av: Titti

Man tackar,man tackar...Äntligen får man gå på gröna skylten ;)

2008-08-27 @ 08:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0