Ännu en dag till leda :-)

Vaknade imorse, tröttare än någonsin....
Har haft sveriges sjukaste dröm inatt.... Drömde att jag var på porrklubb med bl.a Peppe Eng, haha!

Har varit på Birsta och fixat lite paket till Tildis bland annat sen hem till Mia där hon dukade upp tio sorters kakor :-)
Vi har surrat om hästar, renovering och våra kommande barn ;)

Ikväll har jag flyttat Folly till sista beteshagen, den har vi fortfarande inte hunnit använda ännu så hon blev bra glad när hon släpptes där tillsammans med Nicci :)
Har en smärre häst-depression nu, jag tycker helt enkelt inte att det är roligt. Kämpar med att få tillbaka lusten men vet inte hur jag ska göra. Alltså jag älskar att pyssla och mysa med Folly men jag är inte fullt lika sugen på att rida längre (är det någon inre oro att jag ska flyga av och göra mig illa?).

Svärmor har varit här på besök ikväll oxå, vi har käkat gott och kollat på bygglov :)

Nu är jag proppmätt och ska inte göra ett knop till idag!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Titti

Hahaha,jag drömmer en hel del sjuka drömmar jag med... Du är alltid med :)

2008-08-27 @ 08:01:35
Postat av: Mia

De var kul att du kom.. 10 sorter var väl att ta i... SÅÅÅ mycket var det ju inte...

2008-08-27 @ 10:39:58
Postat av: Fru Nyfiken

Lurigt det där med hästsuget... har du funderat hur du ska göra med Follan sen?

2008-08-27 @ 13:55:01
Postat av: Titti

Tack för fin present!!

2008-08-27 @ 19:13:26
Postat av: Lisa

Hahah uuuh porrklubb+Peppe Eng låter illa! mycket illa! :D

2008-08-27 @ 20:54:30
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Mallan

Meh, här ha ja inte varit på länge, å ser ju nu att Lucas ska få ett syskon !! Guuh så kul :D GRATTIS å lycka till :D

2008-08-28 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0