Valet och kvalet...

Fan vad jag är i valet och kvalet....
Lösen eller inte??
Lika många besökare nu som innan nästan, och då fyller inte lösen någon funktion...
Är det jobbigt/besvärligare för er som läser  att skriva in det (ärliga svar nu)?
Kankse ska byta lösen och inte ge ut det till lika många??
Ja, valet och kvalet som sagt!!

Info till Frun:
Pebbles, 8-årigt appaloosa-sto, belgisk import, 168 cm.
Vet inte hur pass utbildad hon är... Ägaren har bara haft henne sen i oktober men har hoppat (uppsuttet) 110 med henne, ägaren är inte dressyrintresserad (där kom jag in i bilden).
En slump att jag "hittade" henne, hon står i Annas stall.
Tanken är att jag ska vara medryttare 1 ggr/v, men jag vill fundera lite på det (pengamässigt handlar det om 300 kr i mån för minst 1 ggr/v troligtvis mer beroende på hur mycket jag kan och vill).
En mycket trevlig häst (dock ett sur-sto) att rida ut på, inte lika rolig att rida ut ensam på.
Men skogsturer kan jag göra på Folly varje dag så jag är nog mer intresserad av att jobba i ridhuset isf!
Tål att tänkas på. Jag kommer ju inge längre i min egen utbildning med Folly och innan jag har råd med en till häst så tänkte jag att det här var en bra lösning =)
Hur skulle du ha gjort???

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag tror att många som har ditt lösen är inne på din sida flera gånger på en å samma dag. Jag gör iaf det. Ha lösen om du vill. Bestäm dej själv tycker jag.

2008-04-01 @ 23:23:05
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Inte ett dugg besvärligt!! Man har väl sparat lösenordet så det fylls i automatiskt!!

2008-04-02 @ 07:33:07
Postat av: ErikaÖ

Håller med anna s.
Jag är också inne flera ggr ibland speciellt om det inte är uppdaterat...
Det är väl så att det är samma gamla som läser hela tiden. Lösen spelar ingen roll: är inte jobbigt.

2008-04-02 @ 07:49:45
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Sofie

Det där med lösen bestämmer du själv...Jag tycker inte att det är besvärligt alls :-)
Kram

2008-04-02 @ 08:29:15
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Lisa

Lösenordet är ifyllt, så jag loggas in automatiskt=) Skit enkelt!

2008-04-02 @ 09:34:10
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Frun

Inge bök alls med lösen, jag kikar också in flera gånger ibland i väntan på updat.
Det låter ju som en kul lösning med "Pebban", härlig storlek på´na. Eftersom du faktiskt är sugen på vidareutveckling så är det ju ingen skogsmulla du vill ha! Men lite besviken blir jag när du inte är sugen att hoppa=)Vore kul att ses på tävlingsbanorna!

2008-04-02 @ 12:41:01
Postat av: Mia

Inget bekymmer för mig. Låter spännande med hästen.. Vill du utvecklas och känner att du inte gör det på Folly så kanske du ska ha en annan häst någon dag i veckan.. Jag vet en som behöver lite hjälp till hösten...:-))Med ett riktigt grinigt sto... Men hon är duktig i dressyr..

2008-04-02 @ 14:43:56
Postat av: dessi

jag förstår inte...tycker du att du har för många läsare???

2008-04-02 @ 15:03:27
Postat av: Erika

Jag tycker inte heller att det är besvärligt med lösen så du behöver inte ta bort det av den anledningen. =)

2008-04-02 @ 19:26:08
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0