Tisdag...

Nu är det ett sånt tillfälle då jag känner att det är dags att uppdatera bloggen... Men med vad?? Jag har ju egentligen ingenting att skriva!!

Jag lider med 10-åriga Englas familj. Hoppas att de snart kan hitta igen henne med livet i behåll...

Folly har jätteont i ryggen oxå, vet inte vad det beror på.
Har bokat in en equiterapeut, Håkan Lundell som kommer upp till Sundsvall nästa vecka och kollar/behandlar henne. Just nu så är det massage och Back on Track-täcke som gäller + vila...
Trist att vara hästägare nu ska ni veta :-(
Det känns som om Folly är med på sista svängen nu. En 17-åring med ryggproblem är inge roligt :-(
Håkan Lundell får ge sitt utlåtande så utgår jag från det. Kommer hon inte hålla för den ridning jag vill ha så får hon åka tillbaka hem till Lasse o Ing-Marie. Men det tar emot så fruktansvärt mycket... Nu målar jag fan på väggen, det kan ju vara lätt att åtgärda oxå :o)

image597

Ha en trevlig kväll mina vänner!!

Kram T

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas det löser sig med Folly.
Min svärmor vill gärna läsa din blogg är det ok med lösen till henne??
I Augusti får ni boka in en helg här i Värmland - då är det packmopedsturne med massa artister i lilla Borgvik.
Ha det kram.

2008-04-08 @ 19:55:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Ge Kerstin lösen du :-)
Packmopedsturné... Vem kan motstå det ;)

2008-04-08 @ 22:03:52
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Hoppas att allt löser sej med Folan!

2008-04-08 @ 22:55:09
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Sofie

Inte kul när ryggen börjar krångla på en 17 åring direkt. Hoppas allt ordnar sig.
Kram

2008-04-09 @ 08:07:05
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Titti

Ajaj,låter inte kul...Har du lite å göra kan du få städa åt mig ;) Jag lider av förnekelse serru!! Kramen!

2008-04-09 @ 09:36:23
Postat av: Frun

Svårt det där med ryggen... och utan känd anledning... det är ju trots allt allvarligt med såna problem för en häst. Hoppas ni får till det!

2008-04-09 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0