Snö snö snö....

Herregud vad jag vill ha vår nu....
Just nu sitter jag och lyssnar till ljudet av en traktor som skottar vår gård...
Nu hatar jag snön och vill att solen tittar fram igen :-)

Har varit och masserat Folly en timme idag igen, känns mycket mycket bättre. Hon gnyr iaf inte när jag tar på hennes rygg och det är ett steg i rätt riktning...
Matte kommer att ha träningsvärk efter allt masserande...
Arnikan hjälper nog till sen får hon stå med BoT-täcket inatt igen.
Tusen tack Maritha som lånade ut det till oss :o)

Nu ska jag ta en dusch, jobbar ikväll, sen ska jag på O´learys och äta med mina kollegor. Men det blir inte långvarigt för mig, jag ska släppa in djuren ikväll oxå :-)

Kommentarer
Postat av: Frun

Snabb va?=)
Jag tillhör inte heller dom som kvittrar "det hör ju april till". Snö up my ass- jag vill ha sommar nu!

2008-04-09 @ 12:18:22
Postat av: Mia

Tråkigt med Folly MEN jag har använt både Håkan, och han är verkligen kanonduktig, och Back on track. Det är sällan jag lite på en främmande människa på en gång som jag gjorde första gången jag träffade honom. Back on track är en fantastisk uppfinning som är helt otrolig. Som du vet har jag använt det varje natt i snart tre år och jag fick en helt ny häst.

Hoppas det löser sig
// Mia

2008-04-09 @ 14:21:46
Postat av: Erika

Här har det kommit lite snöblandat regn. Ingen vår i sikte.

2008-04-09 @ 16:36:57
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Ja man är skapligt less på snön nu.

2008-04-10 @ 07:48:10
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Lotta W

Ja, fy fasen vad less man är på snö nu! Vart tog våren vägen!?

2008-04-10 @ 09:37:21
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0